کد خبر : 51939
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 11:58
-

حنیفی: پیروزی های مقاومت شانسی نیست

حنیفی: پیروزی های مقاومت شانسی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: پیروزی های تیم مقاومت در لیگ برتر فوتسال شانسی نیست. نادر حنیفی افزود: در سه هفته اخیر مقابل تیم های بسیار خوب آذرخش، شهروند ساری و فردوسی مشهد به برتری رسیدیم که این پیروزی ها قدرت واقعی تیممان را نشان می دهد. وی با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: پیروزی های تیم مقاومت در لیگ برتر فوتسال شانسی نیست.

نادر حنیفی افزود: در سه هفته اخیر مقابل تیم های بسیار خوب آذرخش، شهروند ساری و فردوسی مشهد به برتری رسیدیم که این پیروزی ها قدرت واقعی تیممان را نشان می دهد.
وی با بیان آن که با این پیروزی ها مغرور نخواهند شد ، گفت: تازه در ابتدای راه قرار داریم ، تلاش می کنیم با کسب نتایج موفقیت آمیز علاوه بر بهبود جایگاه مقاومت در لیگ ، توانایی های خودمان را نیز به اثبات برسانیم.
گلزن تیم مقاومت در بازی مقابل فردوسی مشهد ، یادآور شد: در چند دیدار گذشته با صلاحدید کادر فنی در کار دفاعی حضور داشتم که در گلزنی ناکام ماندم ، اما مقابل فردوسی مشهد فضای بیشتری در اختیارم گذاشته شد که نتیجه آن زدن دو گل برای تیمم بود.
حنیفی با اشاره به آن که بازیکنان مقاومت جوان و با انگیزه هستند ، گفت: درنیم فصل اول کم تجربگی در برخی دیدارها به ضرر تیم تمام شد اما امروز بسیار پخته تر فوتسال بازی می کینم که نتیجه آن در سه بازی آخر به وضوح قابل مشاهده است.
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سهیل شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

عشقی داداش
تو فوق العاده هسی….

ناشناس شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

janim kablayiiiiii