کد خبر : 51887
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 9:32
-

پیشنهاد مربیگری تیم زیر ۲۰ سال به کاپیتان تیم ملی فوتسال

پیشنهاد مربیگری تیم زیر ۲۰ سال به کاپیتان تیم ملی فوتسال
کمیته فوتسال به محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران پیشنهاد مربیگری تیم زیر ۲۰ سال ایران را ارائه کرده ولی کشاورز هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال به محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران پیشنهاد مربیگری تیم زیر ۲۰ سال ایران را ارائه کرده ولی کشاورز هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال درباره بازگشت مجدد محمد کشاورز به تیم ملی فوتسال و عملکرد وی در مسابقات گرندپری برزیل اظهار کرد: محمد کشاورز عملکرد خوبی در برزیل داشت. کشاورز بازیکنی است که علاوه بر توانایی‌های فنی، از نظر اخلاقی هم حرفه‌ای و کامل است.

وی افزود: ما دوست داریم که با کشاورز در عرصه مربیگری هم کار کنیم. او گزینه خوبی برای مربیگری است. من با کشاورز در برزیل درباره این موضوع صحبت کردم. قصد داریم تا از کشاورز به عنوان مربی در تیم زیر ۲۰ سال استفاده کنیم.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: کشاورز سال گذشته در تیم گیتی پسند سرمربی بود و تجربه سرمربیگری دارد ولی در عرصه ملی باید پله پله بالا بیاید. ما از او در تیم زیر ۲۰ سال استفاده می‌کنیم تا به تدریج تجربیاتش در عرصه ملی بیشتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

اقای کشاورز بهترین انتخابه برای این کار،ولی اقای کشاورز مثل اقای ناظم الشریعه تو همه جای کشور استعدادیابی کن

ناشناس شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

بهترین انتخاب