کد خبر : 52086
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 10:25
-

طاهری: برای آقای گل شدن تلاش نمی‌کنم/ دعوت شمسایی افتخار فوتسال ایران است

طاهری: برای آقای گل شدن تلاش نمی‌کنم/ دعوت شمسایی افتخار فوتسال ایران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم منصوری قرچک در خصوص حضور در صدر گلزنان لیگ برتر گفت:اصلا این مسائل را دنبال نمیکنم، برای آقای گل شدن هم تلاش نمیکنم، فقط نتیجه گیری تیم برای من مهم است و برایم فرقی نمیکند که چه کسی ضربه ی آخر را وارد دروازه ی حریف میکند. محمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم منصوری قرچک در خصوص حضور در صدر گلزنان لیگ برتر گفت:اصلا این مسائل را دنبال نمیکنم، برای آقای گل شدن هم تلاش نمیکنم، فقط نتیجه گیری تیم برای من مهم است و برایم فرقی نمیکند که چه کسی ضربه ی آخر را وارد دروازه ی حریف میکند.
محمد طاهری افزود: مهم اینست که تیم شهید منصوری تا الان آن نتایجی را که باید نتوانسته کسب کند و ما تمام سعی و تلاشمان را میکنیم که با یک کار گروهی خوب بتوانیم برنده بازی شویم.
وی در خصوص دعوت شمسایی به تیم منتخب ستارگان جهان گفت:افتخاری برای فوتسال کشورمان است و برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم، در یک دوره هم من بهمراه مصطفی نظری و وحید شمسایی دعوت شدیم و بازی کردیم و این اتفاق بزرگ و غرور آفرین است.
طاهری در پایان گفت:من ناراحت هوادارانی هستم که همیشه و همه جوره ما را حمایت کردند و دوست داریم دل آنها را شاد کنیم و میدانم که تمام بچه ها هم تلاششان را میکنند اما گاهی بدشانسی یا بی دقتی باعث عدم موفقیت میشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدي سه شنبه , ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

درودبراسطوره اخلاق