کد خبر : 52264
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 11:02
-

افتخاری:دبیری جانشین من نمی‌شود، او یک سر دارد و هزار سودا/قبل از انتقاد بازی‌های تیم ملی فوتسال را ببینید!/هزینه سفر بانوان به گواتمالا را سفیر ایران در مکزیک می پردازد

افتخاری:دبیری جانشین من نمی‌شود، او یک سر دارد و هزار سودا/قبل از انتقاد بازی‌های تیم ملی فوتسال را ببینید!/هزینه سفر بانوان به گواتمالا را سفیر ایران در مکزیک می پردازد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در حاشیه دوره آموزشی مدیریت فوتسال و حرفه‌ا‌ی‌سازی باشگاه‌های آن درباره اینکه هزینه اعزام تیم فوتسال بانوان به گواتمالا توسط وزارت ورزش پرداخت می‌شود یا فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند این پول از کجا پرداخت شود. هزینه‌ها را سفیر ما در مکزیک با هماهنگی وزارت ورزش پرداخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در حاشیه دوره آموزشی مدیریت فوتسال و حرفه‌ا‌ی‌سازی باشگاه‌های آن درباره اینکه هزینه اعزام تیم فوتسال بانوان به گواتمالا توسط وزارت ورزش پرداخت می‌شود یا فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند این پول از کجا پرداخت شود. هزینه‌ها را سفیر ما در مکزیک با هماهنگی وزارت ورزش پرداخت می‌کند.

رییس کمیته فوتسال درباره اینکه چه زمانی قرارداد کادرفنی تیم ملی فوتسال بسته می‌شود، گفت: قراردادها آماده است و فقط باید امضا شود.

او همچنین درباره تورنمنت چین نیز خاطرنشان کرد: ما بودجه لازم را نداشتیم تا در این مسابقات حضور پیدا کنیم اما فدراسیون فوتبال چین از ما خواست تا به آنجا بیاییم و خودشان هزینه سفر و اقامت ما را تامین می‌کنند. هزینه سفر ما ۱۶ هزار دلار می‌شد که آن را فدراسیون فوتبال چین متقبل می‌شود. در همین راستا از ناظم الشریعه خواستیم تا لیست ۱۸ نفره خود را به اضافه هفت نفر معرفی کند که او این کار را انجام داد. از این ۱۸ نفر چهار نفر حذف می‌شوند و در پایان ۲۱ نفر باقی می‌مانند. در طول تورنمنت هم لیگ را تعطیل نمی‌کنیم. شاید چند روزی جابجا شود چرا که زمان برای به تعویق انداختن بازی‌ها نداریم.

افتخاری درباره اینکه آیا لباس تیم ملی فوتسال تامین شده است یا نه، گفت: قبل از سفر به برزیل دیداری را با نماینده آل اشپورت در امارات داشتیم که دو نفر از اعضای کادرفنی هم آمده بودند. در آنجا لباس تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا را تحویل گرفتیم و الان در انبار است تا مسابقات آغاز شود. هیچ مشکلی برای تامین لباس نداریم.

رییس کمیته فوتسال درباره برگزاری این سمینار نیز گفت: برگزاری آن پیشنهاد من بود که به AFC‌ دادم. ایران به سطحی رسیده که نیاز داریم مدیران ما دوره‌های مدیریت را ببینند و از قوانین و مقررات آن آگاه شوند. در حال حاضر ما ۲۶۰ تیم در لیگ‌های مختلف داریم که مدیریت آن بدون برنامه‌ریزی امکان‌پذیر نیست. همان‌طور که لیگ ما اشکالاتی دارد که امیدواریم با این سمینار تا حدودی مرتفع شود. در حال حاضر تعدادی از تیم‌های ما با مشکل مالی مواجه هستند و سعی داشتند کناره‌گیری کنند که ما اجازه این کار را ندادیم تا سال بعد هم از حضور آنها بهره ببریم. بخش مشکلات اقتصادی ما با توجه به وضعیت کشور رو به حل شدن است.

افتخاری درباره احتمال انتخاب شهرام دبیری به عنوان رییس کمیته فوتسال، گفت: پیشنهادی در این مورد در هیات رییسه مطرح شد اما باید بگویم که آقای دبیری یک سر دارد و هزار سودا. قبلا پیشنهاد شده بود که یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون عضو کمیته فوتسال شود که با این موضوع موافقت نشد و در انتها این طرح رد شد.

وی در مورد دعوت وحید شمسایی به تیم منتخب جهان، گفت: شمسایی حقش است که به تیم منتخب جهان دعوت شود. شمسایی تیم ملی فوتسال را حمایت می‌کند و نه تنها از شمسایی، بلکه از همه مربیان فوتسال انتظار داریم که تیم ملی را تنها نگذارند. البته در حال حاضر تیم ملی فوتسال به یک همدلی رسیده و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

رییس کمیته فوتسال افزود: بازیکنان در حال حاضر در تیم ملی فوتسال احساس آرامش می‌کنند چرا که کادرفنی به دنبال مطرح کردن خود نیست بلکه به دنبال سربلندی تیم ملی فوتسال ایران است.

افتخاری در مورد مسابقات گرندپریکس نیز اظهار کرد: در این مسابقات تیم ملی ما بسیار خوب کار کرد و در مقابل هفت، هشت هزار تماشاگر برزیلی توانست برزیل را تا مرز باخت پیش ببرد به طوریکه در نیمه دوم برزیل مجبور شده بود که فقط دفاع کند. این نشان می‌دهد که فوتسال ایران علیرغم جوسازی‌هایی که بعضی از آقایان می‌کنند، رشد کرده است.

او افزود: تیم ملی فوتسال ایران در دو سال اخیر به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. این تیم در این دوره از گرندپریکس موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و در دوره قبل نیز مقام سوم را به دست آورده بود. همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مقام نایب قهرمانی را به دست آورد ولی آقایان به این دستاوردهای تیم ملی فوتسال دقت نمی‌کنند و بردهای تیم ملی در بازی‌های دوستانه را نمی‌بینند. این موضوع باعث می‌شود که خستگی در تن بچه‌ها بماند.

رییس کمیته فوتسال ادامه داد: من پیشنهاد می‌کنم دوستان بنشینند و بازی ایران و برزیل را کامل نگاه کنند و آن وقت نظر دهند که تیم ملی ما رشد کرده است یا خیر. صداوسیما و دیگر رسانه‌ها می‌توانند یار دوازدهم تیم ملی فوتسال ایران باشند و از این طریق کمک بزرگی به فوتسال کنند.

افتخاری در مورد دعوت نظری به تیم ملی فوتسال اظهار کرد: موضوع نظری فراز و نشیب بسیاری دارد اما من در این مورد صحبت نمی‌کنم و کادرفنی باید بگوید که او در تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رحیم دوشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

اقای افتخاری ازت خاهش میکنیم ب فکرپخش بازیهای تیم ملی باش لطفا.خاهشا.تمنامیکنیم بفکرباشین من موندم چرابازیهای تیم ملی پخش نمیشه……پیگیرباشیداقایون لطفا