کد خبر : 52300
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 14:49
-

ترابیان: برای حفظ داشته هایمان و ارتقای آنها همه باید در راستای حرفه ای شدن قدم بگذارند

ترابیان: برای حفظ داشته هایمان و ارتقای آنها همه باید در راستای حرفه ای شدن قدم بگذارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اهداف برگزاری کارگاه آموزشی توسعه فوتسال و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها گفت: مدت ها بود که احساس می کردیم فوتسال ما در سطح آسیا باید به سمت حرفه ای شدن پیش برود. با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا دنبال کننده بحث حرفه ای گری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اهداف برگزاری کارگاه آموزشی توسعه فوتسال و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها گفت: مدت ها بود که احساس می کردیم فوتسال ما در سطح آسیا باید به سمت حرفه ای شدن پیش برود. با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا دنبال کننده بحث حرفه ای گری فوتبال بوده و این نیاز را در فوتسال دیده است، لذا به دنبال الگویی بود که بتواند همان برنامه ها را در فوتسال پیاده کند که این الگو مسلماً چیزی جز تیم ملی و باشگاه های فوتسال ایران نبود. در کنار ایران، کشور ژاپن نیز مدعی پیاده سازی الگوهای حرفه ای گری است که البته با توجه به سرمایه گذاری های کلان و وجود اسپانسرهای قدرتمند توانسته به خوبی پیشرفت کند. اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به جایگاهی که ایران در رده بندی دارد، این کشور را در اولویت قرار داده و بر همین اساس دوره آموزشی توسعه فوتسال و صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها هم اکنون در تهران در حال برگزاری است که باشگاه های ما بتوانند با الگوبرداری از نمونه های خوب دنیا از جمله روسیه، لیگ کنونی را به سمت صد در صد حرفه ای شدن پیش ببرند.
وی در ادامه افزود: ما نمی توانیم با روند کنونی جایگاهمان را در دنیا حفظ و یا حتی ارتقا دهیم مگر اینکه لیگ ما به سمت حرفه ای شدن برود. این در حالی است که بسیاری از مسائل همچون برگزاری منظم لیگ ها، بازیکنان خوب و جذابیت بالای بازی های ما حتی در کشورهای اروپایی هم وجود ندارد. یکی دیگر از امتیازات ما حمایت تماشاگران است، این در حالی است که کشورهای حوزه خلیج فارس نیز با توجه به اینکه سرمایه گذاری های بسیار بالایی در این زمینه می کنند، از حمایت تماشاگران زیادی برخوردار نیستند. داشته های ما باید شکل منظمی به خود بگیرد، لذا در راستای حرفه ای شدن همه باید قدم بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.