کد خبر : 52297
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 14:46
-

جابری: از سال ۲۰۱۷ باشگاهها ملزم به دریافت پروانه حرفه ای گری هستند

جابری: از سال ۲۰۱۷ باشگاهها ملزم به دریافت پروانه حرفه ای گری هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری، دبیر سازمان فوتسال در حاشیه کارگاه آموزشی توسعه فوتسال و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد برای فوتسال همانند فوتبال پروانه حرفه ای گری صادر کند. وی در ادامه بیان کرد: در سال ۲۰۱۷ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده که  تمام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری، دبیر سازمان فوتسال در حاشیه کارگاه آموزشی توسعه فوتسال و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد برای فوتسال همانند فوتبال پروانه حرفه ای گری صادر کند.
وی در ادامه بیان کرد: در سال ۲۰۱۷ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده که  تمام لیگ هایی که در فوتسال آسیا مانند ژاپن، ایران و ازبکستان به صورت حرفه ای حضور دارند باید پروانه حرفه ای گری داشته باشند. ضمن اینکه خسوس، نایب رئیس کمیته فوتسال و مسئول حرفه ای گری اسپانیا به ایران آمده تا  دوره های آموزشی را برای مسئولین فوتسال برگزار کند و پس از برگزاری دوره ها، کارشناسانی را به استانها اعزام خواهند کرد تا از استادیوم ها، سالن های فوتسال بازدید کنند و طراز مالی و نحوه فعالیت باشگاهها را مورد ارزیابی قرار دهند.
وی در ادامه بیان کرد: بعد از این قدم در لیگهای یک بحث پروانه حرفه ای سازی باشگاهها را به مرحله اجرا می رسانیم تا بتوانیم با اجرای برنامه حرفه ای سازی، شاهد تیم های موفقی در فوتسال باشگاهها باشیم. بر همین اساس ساختار حرفه ای سازی باشگاههای اسپانیا و روسیه در این کارگاه آموزشی مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین نحوه حضور تیم های حاضر در لیگ اسپانیا و شرایط مارکتینگ نیز مطرح می شود.
وی در ادامه بیان کرد: دوره آموزشی که امروز برگزار شد مختص مسئولین برگزار کننده مسابقات که شامل روسای کمیته های فوتسال استانها، هیات رئیسه و اعضای سازمان لیگ برتر بود. فردا دوره آموزشی برای مدیران باشگاهها در قسمت بانوان و آقایان برگزارمی شود و در روز آخر نیز سرپرستان و سرمربیان تیم های لیگ برتر و یک حضور خواهند داشت. ضمن اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال که به کشور برزیل رفتند در این دوره حضور داشته باشند تا از کیفیت این دوره آموزشی بهترین استفاده را ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.