کد خبر : 52261
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 13:01
-

دبیری به دنبال پیروزی و رسیدن به صدر/ کار دشوار منصوری در اهواز/ جدال ۶ امتیازی نمایندگان شمال و جنوب برای رهایی از قعر

دبیری به دنبال پیروزی و رسیدن به صدر/ کار دشوار منصوری در اهواز/ جدال ۶ امتیازی نمایندگان شمال و جنوب برای رهایی از قعر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی فردا برگزار خواهد شد که شاهد برگزاری پنج مسابقه خواهیم بود و دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و فردوسی مشهد بعلت عدم حضور فردوسی، لغو و نتیجه آن ۳ بر صفر به سود اصفهانی ها اعلام شد تا شاگردان لک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی فردا برگزار خواهد شد که شاهد برگزاری پنج مسابقه خواهیم بود و دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و فردوسی مشهد بعلت عدم حضور فردوسی، لغو و نتیجه آن ۳ بر صفر به سود اصفهانی ها اعلام شد تا شاگردان لک بدون انجام بازی و با توجه به استراحت تاسیسات دریایی و پیش از برگزاری دیداهای فردا، صدرنشین شوند. و اما در بازی های فردا تیم های تبریزی مس و دبیری به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول هستند و یک دیدار فینال گونه نیز در انتهای جدول شاهد خواهیم بود.

نتایج زنده بازی ها را فردا در صفحه نتیجه زنده(اینجا) دنبال کنید.

*اعداد داخل پرانتز رتبه تیم ها در جدول است.

مقاومت(۸)-مس(۲)؛ مقاومت مانع صدرنشینی مس می شود؟

دو تیمی که از لحاظ مالی شرایطی بسیار متفاوت دارند، در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که نیم فصل دوم را نسبتا خوب آغاز کرده اند. البرزی ها با کسب ۹ امتیاز و سونگونی ها با کسب ۷ امتیاز از ۴ بازی درحالی به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان افضل می توانند با کسب پیروزی در این دیدار و با توجه به استراحت تاسیسات، به صدر جدول برسند اما نباید از میزبان جوان و جنگنده خود غافل شوند زیرا مقاومت در نتایجش ثابت کرده تیمی غیرقابل پیش بینی است.

دبیری(۳)-یاسین پیشرو(۶)؛ دبیری به دنبال پیروزی و رسیدن به صدر

کسب هفت پیروزی متوالی تیم دبیری را از میانه های جدول به یکقدمی صدر رسانده و این هفته حتی می توانند به صدر جدول صعود کنند. شاگردان اصغری مقدم در هفت دیدار گذشته بسیار مقتدر ظاهر شده اند و به تیمی رحم نکرده اند اما خوب می دانند یاسین پیشرو تیمی سختکوش است و شکست دادن آنها کار راحتی نیست. قمی ها نیز به دنبال پیروزی در این دیدار خواهند بود تا شرایط خود را بهبود بخشند.

حفاری(۵)-منصوری(۹)؛ کار دشوار منصوری در اهواز

حفاری در بازی های خانگی به کمتر تیمی باج می دهد و فقط یک شکست در خانه داشته است. آنها درحالی پذیرای منصوری قرچک هستند که تیم حریف شرایط سختی را تجربه می کند و به هیچ عنوان نتوانسته خواسته هواداران خود را برآورده کند. قرچکی ها با شکست سنگین و دور از انتظار هفته گذشته، برای کسب امتیاز به اهواز رفته اند تا مبادا تغییراتی در کادرفنی آنها صورت بگیرد خصوصا که اختلافی بسیار اندک با قعر جدول دارند.

فرش آرا(۱۰)-میثاق(۷)؛ تلاش فرش آرا برای سومین پیروزی متوالی خانگی

فرش آرا در نیم فصل دوم متفاوت ظاهر شده و توانسته خود را از قعر جدول جدا کند. کسب ۷ امتیاز از ۴ بازی نشان دهنده بهبود وضعیت آنها می باشد اما این هفته به تیمی جنگنده و سرسخت به نام میثاق برخورده اند. میثاق با وجود مشکلات مالی، نتایج قابل قبولی کسب کرده است و با کادرفنی جدید خود به دنبال صعود به رده های بالای جدول است. بازی فوق از جدال های غیرقابل پیش بینی این هفته خواهد بود.

آذرخش(۱۱)-شهروند(۱۳)؛ جدال ۶ امتیازی برای رهایی از قعر

بازی فوق العاده حساس قعرنشینان لیگ برتر درحالی برگزار می گردد که شرایط دو تیم اصلا مناسب نیست و شکست در این دیدار تیم بازنده را بیش از پیش به سقوط نزدیک خواهد کرد. نمایندگان شمال و جنوب خوب می دانند اگر می خواهند در لیگ برتر بمانند، باید پیروز میدان باشند. شهروند با تفییر کادرفنی از این هفته با نعمتی به سراغ بازی ها خواهد رفت زیرا در هفته گذشته نعمتی یک روز پیش از بازی و در تمرین به بازیکنان معرفی شد و نمی توان آن شکست را به پای نعمتی نوشت. آذرخش نیز تیمی دونده و پرتلاش نشان داده و از این رو، مسابقه دو تیم یکی از فینال های پایین جدولی ها خواهد بود.

برنامه و اسامی داوران هفته هجدهم لیگ برتر:

سه شنبه ۳ آذر ساعت ۱۶

فرش آرا مشهد– میثاق تهران(سالن شهید بهشتی مشهد)

داوران:اسماعیل کمربسته – امیر لامعی – روح اله مطهری – امیر مختار رودساز –ناظر: منصور سبزه واری

______________________

مقاومت البرز – مس سونگون (سالن انقلاب کرج)

داوران:علیرضا پورافشار – کمال بایزیدی – وحید سلیمانی – علی مرادیان – ناظر: مهران جعفری

______________________

حفاری خوزستان – منصوری قرچک (سالن نفت اهواز)

داوران:علی حفیظی – محمد بیاتی – سیدعلی میرعبدالهی – صادق محمدی – ناظر: هرمز مشفق

______________________

آذرخش بندرعباس – شهروند ساری (سالن فجر بندرعباس)

داوران: ابراهیم مسیبی – حسین وحدتی – مهدی حقوقی – عبدالرحیم محمدی – ناظر: عبدالکریم سیستانی

______________________

دبیری تبریز – یاسین پیشروی قم(سالن علوم پزشکی تبریز)

داوران: علیرضا سهرابی – سیدسجاد فتحی – یوسف افضلی – احسان سبزه واری – ناظر: بهمن غفاری

این هفته تیم تاسیسات دریایی استراحت خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوک بندر سه شنبه , ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

امروزهمه باهم سالن فجربندرعباس پیروزی خودراجشن خواهیم گرفت……تیم آخرجدولی روبایدبزنیم……به جهنم بندرخوش اومدیدمطمئن هستم آذرخش بازیشومیبره این بازی روحدقل بایدبریم استادیوم

شهریار سه شنبه , ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

با سلام
نمیدونم جدول شما ایراد داره یا ورزش ۳ ولی شهروند ۱۳ نیست
اینم ینک سایت ورزش ۳:
http://www.varzesh3.com/table/%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%84-94-95-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1