کد خبر : 52287
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 12:55
-

ناظم الشریعه:شاید یک دیدار لیگ به تعویق بیافتد/ قراردادهایمان را امضا کرده‌ایم!

ناظم الشریعه:شاید یک دیدار لیگ به تعویق بیافتد/ قراردادهایمان را امضا کرده‌ایم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره اینکه رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده بود قرارداد کادر فنی تیم ملی روز چهارشنبه این هفته امضا خواهد شد، اظهار کرد: ما قبل از سفر به برزیل قراردادهایمان را با فدراسیون فوتبال امضا کردیم و فکر نمی‌کنم دیگر نیازی به امضای مجدد داشته باشیم. البته فقط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره اینکه رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده بود قرارداد کادر فنی تیم ملی روز چهارشنبه این هفته امضا خواهد شد، اظهار کرد: ما قبل از سفر به برزیل قراردادهایمان را با فدراسیون فوتبال امضا کردیم و فکر نمی‌کنم دیگر نیازی به امضای مجدد داشته باشیم. البته فقط امضای آقای کفاشیان پای قراردادمان باقی مانده است که شاید منظور آقای افتخاری همین موضوع بوده.

وی افزود:ما روز چهارشنبه برای شرکت در سمینار و کارگاهی که برای فوتسال تدارک دیده شده به تهران می‌آییم و در حاشیه این سمینار، جلسه‌ای را با رئیس کمیته فوتسال برگزار می‌کنیم. در این جلسه برنامه‌های تیم ملی و سفر به چین را بررسی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره قطعی شدن حضور ایران در تورنمنت چین، تاکید کرد: من اسامی ۱۸ بازیکن را به کمیته فوتسال دادم. سعی کردیم بازیکنان تیم امید که مشکل خروجی ندارند به علاوه بازیکنان بزرگسالی که فرصت حضور در مسابقات گذشته را نداشتند، تست کنیم. هدفمان این بود که لیگ تعطیل نشود. البته ممکن است یکی دو دیدار لیگ به تعویق بیافتد که هنوز چیزی قطعی و مشخص نیست.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

معلومه برنامه ازناصرپهلومیگیریدکه مطلبی روعلیه اش چاپ نمیکنی وپهلوهاتم مثل خودش شده خخخخخخخ