آقای نعمتی تو چی حالیت میشه ناموسا؟وقتی محمد کردو بازی نمیدی انتظار داری شهروند بازیو ببره؟آخه کی سر تر از محمدرضا هست تو این تیم؟هیچکدومشون بازیکن نیستن بفهم
یاسین پیشرو ترمز دبیری را کشید/کار بزرگ مقاومت مقابل مس/فینال پایین جدولی به سود آذرخش/بازی جنجالی اهواز برنده نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد.با نتایج رقم خورده در این هفته تاسیاست دریایی در رده دوم جدول باقی ماند چرا که مس و دبیری از فرصت استراحت این تیم استفاده نکردند. در حساس ترین بازی امروز در تبریز تیم های دبیری و یاسین پیشرو به مصاف
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد.با نتایج رقم خورده در این هفته تاسیاست دریایی در رده دوم جدول باقی ماند چرا که مس و دبیری از فرصت استراحت این تیم استفاده نکردند.
در حساس ترین بازی امروز در تبریز تیم های دبیری و یاسین پیشرو به مصاف هم رفتند.دبیری که در هفت بازی پیاپی به پیروزی رسیده بود در نیمه اول با شکست راهی رختکن شد.در نیمه دوم هر دو تیم موفق به زدن گل شدند اما دبیری در لحظات پایانی به گل تساوی رسید تا هر چند پس از ۷ پیروزی ترمز این تیم کشیده شود اما شاگردان اصغری مقدم همچنان شکست ناپذیر ماندند.این نتیجه دبیری را هم امتیاز با تاسیسات کرد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار گرفتند.
در کرج تیم مقاومت در مصاف با مس بازی نزدیکی را پشت سر گذاشت.ابتدا مسی ها با دو گل دیه گو از حریف خود پیش افتادند اما در نیمه دوم مقاومت نمایشی جانانه را از خود ارائه داد و با زدن دو گل بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت همین نتیجه ۲بر۲ تا پایان باقی بماند.با این نتیجه مس با یک بازی بیشتر هم امتیاز تاسیسات شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر پایین تر از این تیم قرار گرفت.
در اهواز و در بازی پر برخورد حفاری و منصوری که با اخراج افشین کاظمی از منصوری و فرهاد توکلی از حفاری همراه بود قرچکی ها نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتند.در نیمه دوم حفاری بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان بازی ماندنی شد.قرچکی ها در این بازی به شدت به داوری و به خصوص اخراج افشین کاظمی گلایه داشته و معتقد بودند داوری ها باز هم به ضرر آنها بوده است.
در بازی حساس پایین جدول بین آذرخش و شهروند ساری هم تیم میزبان به برتری رسید.شهروندی ها که امیدوار بودند با تغییر کادرفنی راه به جایی برده و از بحران بیرون بیایند بازی شش امتیازی را به آذرخش باختند تا هم جایگاه تیم بندری در جدول بهبود پیدا کند و هم شهروندی در لبه سقوط قرار بگیرند.
از ساعت ۱۷/۳۰ امروز تیم های فرش آرا و میثاق به مصاف هم رفتند که فرش آرا برنده این دیدار بود.تیم میزبان در این بازی که با اخراج حسین سلطانی از میثاق همراه بود توانست شاگردان خوراکچی را با شکست دو بر صفر بدرقه کند.
همچنین بازی تیم های گیتی پسند و فردوسی به دلیل عدم حضور تیم مشهدی سه بر صفر به سود گیتی پسند شد و تاسیسات هم این هفته استراحت داشت.با نتایج رقم خورده در این هفته امتیازات ۴ تیم گیتی پسند،تاسیسات دریایی، مس سونگون و دبیری تبریز در عدد ۳۶ برابر شد تا رقابت در بالای جدول به اوج خود برسد.
|
|||||||||||
| زمان | بازی | وضعیت | گلزنان | حاشیه | |||||||
| ۱۶ | مقاومت البرز ۲ – مس سونگون ۲ | نتیجه نهایی | مقاومت:وحید شفیعی-رحمان سارانی – مس:دیه گو(۲) | – | |||||||
| ۱۶ | حفاری اهواز ۱ – منصوری قرچک ۱ | نتیجه نهایی | حفاری:فرید نمازی – قرچک:علی کیایی | اخراج فرهاد توکلی-اخراج افشین کاظمی | |||||||
| ۱۶ | آذرخش بندر عباس ۳ – شهروند ساری ۱ | نتیجه نهایی | آذرخش:سینا احمدیان پور-عارف محمدی-احسان برتیا – شهروند:حمیدرضا ره انجام | – | |||||||
| ۱۷:۳۰ | فرش آرا مشهد۲ – میثاق تهران صفر | نتیجه نهایی | فرش آرا: رضا صوفی-جیسون | اخراج حسین سلطانی از میثاق | |||||||
| ۱۶ | دبیری تبریز ۳ – یاسین پیشرو قم ۳ | نتیجه نهایی | دبیری:احمد صفری-افشین سپه-جواد اصغری مقدم – قم:محمد وزیرزاده(۲)-ناصر اطمینان | – | |||||||
| ۱۶ | گیتی پسند اصفهان ۳ – فردوسی مشهد صفر | عدم حضور فردوسی | – |
– | |||||||
| تاسیسات دریایی تهران (استراحت) | – | – | – | ||||||||
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
واقعا یک بچه هم میفهمه اینا درحد سطح اول لیگ فوتسال ایران نیستن فقط بلدن با گوشیشون ور برن
تقصیر ماست که میریم ورزشگاه تشویقشون می کنیم بی جهت بزرگشون می کنیم
امسال میره دسته سه خیالت راحت
شما ساروی ها که ادعا می کردید ابطحی چیزی بلد نیست الان که مربی عوض کردید چی شدید؟؟؟؟
وقتی بازیکن ندارید همینه برین دعا کنید ابطحی بود امتیاز جمع کرد وگرنه الان سقوط کرده بودید
بزارید نظر ما رو… اینقدر کمر نجاریان رو نگیرید آقایون پایگاه خبری… بستونه شما هم به فکر خدا باشید نه بنده خدا یا… بیدار شید
اقا سعید اطرافیان شما دشمنان شما هستند ودشمن فوتسال شهر ما تودسته ۴هم راهشون نمیدن فقط عکس می گیرن نه تعصب نه. …..دارن یک هفته استراحت بهترین فرصت رعدی روبروبیار گوش به حرف اطرافیان نده تنها فرصت وازدست نزار بره خواهشا یاعلی
آقای نجاریان میرفتی یه مربی بهتر از ابطحی میاوردی… بازم سقوططططططط
آذرخش روعشقه تیم صددرصدبومی هرمزگان پرهودارترین تیم ایران هیچ تیمی نمی تونه توسالن فجردیگه ازآذرخش امتیازبگیره بلندبگوماشالله به آذرخش بندر…..دلمون روشادکردیدخدادلتون روشادکنه انشالله مسولان هرمزگان هرچه زودتردست به کاربشند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸