کد خبر : 52420
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آذر 1394 - 9:18
-

اصغری مقدم:فرصت خوبی را برای صدرنشینی از دست دادیم/ با تعداد نفرات کم نمی توان مدعی قهرمانی بود

اصغری مقدم:فرصت خوبی را برای صدرنشینی از دست دادیم/ با تعداد نفرات کم نمی توان مدعی قهرمانی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌‌مقدم در مورد تساوی ۳ ــ ۳ تیمش مقابل یاسین پیشروی قم در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی سختی بود که متاسفانه همانند بازی های قبلی مقابل یاسین پیشرو موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. واقعاً فرصت خوبی داشیم تا به صدر جدول برسیم اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌‌مقدم در مورد تساوی ۳ ــ ۳ تیمش مقابل یاسین پیشروی قم در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی سختی بود که متاسفانه همانند بازی های قبلی مقابل یاسین پیشرو موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. واقعاً فرصت خوبی داشیم تا به صدر جدول برسیم اما نشد.از تلاش بازیکنان تیم که مردانه تا آخرین ثانیه بازی جنگیدند نباید گذشت و خواست خداوند بود که امروز پیروز این دیدار نشویم.

وی ادامه داد: استرس صدرنشینی باعث شده بود تا بازیکنان نتوانند از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنند. کاش توپ‌های ما گل می‌شد تا بتوانیم به صدر جدول برویم. ما کمبود بازیکن داریم و در هر بازی با چهار پنج بازیکن به زمین می‌رویم، چند بازیکن مصدوم هستند و چند نفری هم در نیم‌فصل جدا شدند. الان دور هم جمع می‌شویم و دورهمی بازی می‌کنیم.

مربی – بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: الان چهار تیم بالای جدول ۳۶ امتیاز دارند و با این حساب کار در لیگ سخت شده است. البته ما با این نفرات کم جزو تیم‌های مدعی قهرمانی نیستیم، اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش برابر میثاق گفت: تیم میثاق هم یکی از تیم های خوب لیگ است که در خانه قدرتمندتر هم ظاهر می شود.هفته گذشته موفق شدند تاسیسات را شکست دهند ولی ما برای رسیدن به هدفمان تمام تلاش خود را می کنیم تا انشالله با کمک خداوند  دست پر از دیدار خارج شویم ولی بازی کردن با تعداد نفرات کم واقعا کار دشورای است ولی بازیکنان دبیری نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند.

اصغری‌مقدم در خصوص عملکرد خوبش در هفته‌های گذشته هم گفت: وقتی نفر ندارید و کار سخت است باید با تمام وجود تلاش کنید. سخت است که همزمان مربی و بازیکن باشید، اما من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در همه بازی‌ها سه امتیاز را کسب کنیم.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Futsal چهارشنبه , ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۳۸

خسته نباشی سلطان …بد شانش بودین …ایشالله بازی ها بعدو به امید خدا میبریدو جز مدعیها میمونید ..

نام ... چهارشنبه , ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

شما فقط بهانه بیار.اگه لطف داورها نبود الان همون رتبه هفتم بودی.

نام ... چهارشنبه , ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

بازم این کامنت گذاشت

نام ... چهارشنبه , ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

تبریز این همه بازیکن داره خوب جا خالی هم داری بزن تا کمبود بازیکن نداشته باشی ولی یادم نبود فرهادو مجید نمیذارن چون میخوان خودشون باشن فقط ولی خدا جای حق نسسته این همه نفرین تاوان داره فرهاد خان و مجید فخیم شمساییی

قم مهد فوتسال چهارشنبه , ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

اصغرى مقدم این کسى که ٢ تا گل به تیّم دبیرى زد همون سلطان محمد وزیرزاده هست که به خاطر ضعف مربیگرى تو از اون تیم فرار کرد حالا میگى کمبود بازیکن داریم؟؟!!!!بعدم تیم دبیرى بازى بامیثاق -مقاومت-منصورى با لطف داورى امتیاز گرفت وگرنه الان باید براى سقوط میجنگید!! پس بهتر حرف مفت نزنى!