کد خبر : 52529
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آذر 1394 - 15:10
دسته‌بندی نشده
-

سنگ سفیدی: تاسیسات دریایی قطعا بهترین تیم آسیاست

سنگ سفیدی: تاسیسات دریایی قطعا بهترین تیم آسیاست
بازیکن ملی‌پوش تیم تاسیسات دریایی معتقد است این تیم قطعا جایزه بهترین باشگاه آسیا را خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نامزدی باشگاه تاسیسات دریایی به عنوان برترین تیم آسیا، اظها‌ر کرد: بعد از دو سال ناکامی توانستیم قهرمان آسیا شویم و افتخار را به مجموعه فوتسال ایران برگردانیم و غیر از این اگر رخ می‌داد و تاسیسات دریایی به عنوان کاندیدا انتخاب نمی‌شد باید تعجب می‌کردیم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: با قهرمانی که کسب کردیم حتما به عنوان بهترین تیم باشگاه‌های آسیا انتخاب می‌شدیم.

سنگ سفیدی درباره نامزدی اصغر حسن زاده و وحید شمسایی به عنوان بهترین بازیکنان آسیا، افزود: اصغر حسن زاده و وحید شمسایی چهره‌های شناخته شده‌ای در آسیا هستند. وحید را با آن روزمه قوی‌اش همه آسیا می‌شناسند. اصغر حسن زاده هم سال قبل بهترین بازیکن سال آسیا شده است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: انتخاب بین این دو نفر سخت است، ولی چون وحید شمسایی آقای گل جهان است، شانس بیشتری دارد تا به عنوان بهترین بازیکن آسیا شناخته شود.

این بازیکن ملی‌پوش تاسیسات دریایی درباره وضعیت فعلی باشگاه تاسیسات دریایی، اظها‌ر کرد: بزرگترین تیم‌های دنیا هم در برهه‌ای احتمال دارد دچار بحران شوند، ولی فرق تیم‌های بزرگ با دیگر تیم‌ها این است که زود به جایگاه اصلی‌شان باز می‌گردند. امیدواریم بتوانیم در بازیهای بعدی حداکثر امتیازها را بگیریم و اقتدار تاسیسات دریایی را ثابت کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.