کد خبر : 52622
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 23:31
-

اخراج، هدیه تولد فرزند ملی پوش سابق فوتسال!

اخراج، هدیه تولد فرزند ملی پوش سابق فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم شهرداری ساوه از چهار ماه پیش برای حضور در لیگ یک استارت زد و با توجه به هدفش برای صعود به لیگ برتر، از بازیکنان مطرح و با سابقه ای چون داود عباسی بهره جست. عباسی که با درخشش در شن سا ساوه، پیراهن تیم ملی را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم شهرداری ساوه از چهار ماه پیش برای حضور در لیگ یک استارت زد و با توجه به هدفش برای صعود به لیگ برتر، از بازیکنان مطرح و با سابقه ای چون داود عباسی بهره جست.

عباسی که با درخشش در شن سا ساوه، پیراهن تیم ملی را به تن کرده بود، از حدود سه ماه پیش دوباره به ساوه بازگشت و بدون بستن قرارداد کارش را با تیم شهرداری این شهر آغاز کرد.

اما اخیرا اخباری مبنی براخراج این ملی پوش سابق به گوش می رسد. بر اساس شنیده ها عباسی با توجه به بیماری خطرناکی که نوزاد تازه متولد شده اش به آن مبتلا شده بود، تنها به دلیل عملکرد ضعیف در تمرینات از تیم خط خورده است!

بازیکن سابق پرسپولیس و فردوسی که به تازگی بعد از سه ماه با ساوه قرارداد بسته، از جانب مسئولان باشگاه تهدید شده که یا ۳۰ درصد از قراردادت را کسر کن و یا تیم را ترک کن! عباسی نیز که با توجه به بسته شدن درب های نقل و انتقالات چاره ای جز ماندن در ساوه نداشت، راضی به کسر ۳۰ درصد از قراردادش می شود اما مسئولان باشگاه این بار دستور اخراج او را صادر می کنند تا این گونه هدیه ای داده باشند به نورسیده این بازیکن با اخلاق!

داود عباسی

هر چند از این اتفاقات به دلیل شنیده نشدن صدای معترضان در لیگ های دسته پایین زیاد می افتد اما این بار برخورد غیر حرفه ای با بازیکنی صورت گرفته است که سال ها در سطح اول فوتسال کشور حضور داشته و پیراهن مقدس تیم ملی را هم به تن کرده است. با این حال پایگاه خبری فوتسال آمده انعکاس توضیحات باشگاه شهرداری ساوه در قبال این اتفاق است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه ای جمعه , ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۱۳

اقا داود لیاقت شما بیشتر از ایناست لیاقت شهرداری ساوه هم امثال عقابی هستن نه شما با معرفتا اینا همشون دله دزد هستن.