کد خبر : 52566
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 11:04
-

سرمربی تیم فوتسال بانوان: قهرمانی آسیا نباید ما را به خود مشغول کند

سرمربی تیم فوتسال بانوان: قهرمانی آسیا نباید ما را به خود مشغول کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فروزان سلیمانی پس از دیدار دوم تیم فوتسال بانوان ایران برابر برزیل در جام -جهانی کوچک گواتمالا که با نتیجه ۶ بر صفر به سود قهرمان جهان به پایان رسید اظهارکرد: مسابقه با تیم قهرمان جهان به ما یادآور یک نکته بود که برای بهتر شدن باید خیلی کار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فروزان سلیمانی پس از دیدار دوم تیم فوتسال بانوان ایران برابر برزیل در جام -جهانی کوچک گواتمالا که با نتیجه ۶ بر صفر به سود قهرمان جهان به پایان رسید اظهارکرد: مسابقه با تیم قهرمان جهان به ما یادآور یک نکته بود که برای بهتر شدن باید خیلی کار کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران افزود: اگر قرار است در رقابت مهمی مانند جام جهانی حضور داشته باشیم، باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.
سلیمانی با بیان اینکه بازی در مقابل تیم قهرمان جهان کار بسیار سختی بود، ادامه داد: زمانی که بازیکنان تیم به لحاظ روحی و جسمی بسیار خسته هستند، باید منتظر هر گونه نتیجه ای بود. به هر حال این بازی ها به ما درس زیادی داد تا بیشتر کار کنیم و در آینده موفق تر شویم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قهرمان آسیا شدن نباید ما را مشغول خودش کند. باید بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شوند تا در دو سال آینده از عنوان قهرمانی آسیایی خود دفاع کنیم.
وی درباره دیدار مقابل کاستاریکا که کمتر از ۱۴ ساعت دیگر به وقت محلی برگزار می شود نیزاظهارکرد: بازی با کاستاریکا برای ما ساده نخواهد بود و قطعا با بازیکنان صحبت خواهم کرد تا آنها آماده بازی برابر این تیم شوند و بتوانیم برنده مسابقه شویم.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اولین دیدار خود نیز با نتیجه ۳ بر یک برابر پرتغال شکست خورد و با توجه به برد ۷ بر یک این تیم برابر کاستاریکا ملی پوشان ایران از صعود به جمع ۴ تیم برتر این رقابت ها بازماندند و باید برای کسب مقام های پنجم تا هشتم تلاش کنند.
بانوان فوتسال ایران از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۵ آذرماه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف کاستاریکا می روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

خانم سلیمانی مقام قهرمانی اسیا رو خودتون خوب واقف این مدیون مظفر و صانعی هستید
اما تنزل تیّم در جام جهانی از پنجم به هشتم یا هفتم کار واقعی شماست محک جدی خوردین!!! به گواه همه شما اینکاره نیستین خیلی شیک ابرومندانه استعفا بدین تا بدتر از این نشده
ارادتمند

سعيد جمعه , ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

اگر قهرمان اسیا شدید مرهون زحمات خانم یاری بوده واز همه مهمتر حرفای شماست که در بالا اشاره کردید که کاملا ناشیانه و خارج از انتظار یک مربی بود معلوم است اصلا نه برنامه داشتید و نه فن مربی گری میدونید شما که توان مبارزه با إیمائیه بزرگ را ندارید و تمرین توام با برنامه نداشتید و این مسافرت را صرفا برای تفریح میدانستید نباید میرفتید و سنگین سر جای خود مینشستید تا ابروی مقام قهرمانی زیر سوْال نرود