کد خبر : 52575
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1394 - 0:12
-

بررسی آماری و فنی تیم های هم امتیاز لیگ/ گیتی پسند در بدترین و مس در بهترین وضعیت!

بررسی آماری و فنی تیم های هم امتیاز لیگ/ گیتی پسند در بدترین و مس در بهترین وضعیت!

رده بندی لیگ برتر با قرارداشتن چهار تیم هم امتیاز در صدر، با حساسیت بسیار بالایی دنبال می شود. تیم های گیتی پسند، تاسیسات دریایی، مس و دبیری با ۳۶ امتیاز در رتبه های اول تا چهارم قرار دارند و در این مطلب سعی شده تا نگاهی به دیدار های آینده این تیم ها انداخته شود. البته

رده بندی لیگ برتر با قرارداشتن چهار تیم هم امتیاز در صدر، با حساسیت بسیار بالایی دنبال می شود. تیم های گیتی پسند، تاسیسات دریایی، مس و دبیری با ۳۶ امتیاز در رتبه های اول تا چهارم قرار دارند و در این مطلب سعی شده تا نگاهی به دیدار های آینده این تیم ها انداخته شود.

البته پنج تیم به صورت جدی در کورس قهرمانی هستند ولی حفاری تیمی که در ۱۲ هفته فقط یک شکست داشته با توجه به تساوی های پرشمار فاصله ای ۵ امتیازی را پیش روی خود می بیند.

بنابراین در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به دیدار های پیش روی تیم های گیتی پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون و دبیری تبریز.

به صورت خلاصه و روی کاغذ سخت ترین دیدارها برای گیتی پسند و راحت ترین آنها برای مس سونگون خواهد بود.

 

جدول کامل لیگ :

6-9full

جدول نیم فصل دوم:

6-9-half

برنامه بازی های تیم ها در دیدار های پیش رو:

4-361

۱-گیتی پسند اصفهان:

با نگاهی به دیدارها متوجه خواهیم شد که سخت ترین دیدار ها در بین چهار تیم مربوط به گیتی پسند خواهد بود. گیتی پسند چهار بازی در خانه و  چهار بازی در خارج از خانه خواهد داشت.

چهار بازی از پنج بازی این تیم با تیم های دوم تا پنجم لیگ خواهد بود و با تمام تیم های مدعی دیدار خواهد داشت و در سه بازی از این دیدارها تیم میهمان خواهد بود.

در دیگر دیدارها گیتی پسند در زمین خود به دیدار منصوری خواهد رفت. دیدار کلاسیک و همیشه حساس فوتسال ایران.

همچنین این تیم در قم به مصاف یاسین پیشرویی خواهد رفت که همیشه در زمین خود عملکرد خوبی داشته و در این فصل از هشت دیدار در زمین خودی ۴ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت داشته است.

در هفته بیست و دوم گیتی پسند میزبان میثاق خواهد بود. دیداری که با توجه به تعویض سرمربی های دو تیم از حساس ترین دیدار های فصل به لحاظ حیثیتی خواهد بود.

و در هفته ۲۴ گیتی پسند از فرش آرایی میزبانی خواهد کرد که نیم فصل دوم تیمی متفاوت با نیم فصل اول بوده و در این نیم فصل تا اینجای کار از مس و تاسیسات عملکرد بهتری داشته است.

در مجموع گیتی پسند تنها تیم این لیست چهار تیمی است که ۸ دیدار سخت را پیش رو خواهد داشت.

۲- تاسیسات دریایی تهران:

تاسیسات دریایی که تا این هفته هم چنان شانس اول قهرمانی به شمار می رفت در نیم فصل دوم عملکرد نا امید کننده ای را از خود نشان داده و از چهار بازی فقط ۱ برد و ۱ تساوی و دو باخت در کارنامه ثبت نموده است.

با نگاهی به دیدار های تاسیات متوجه این قضیه خواهیم شد که تاسیسات روی کاغذ پنج دیدار سخت و سه بازی نسبتا راحت تر پیش رو خواهد داشت(البته توجه به این نکته مهم است که در لیگ ایران دیدار راحت معنی چندانی نخواهد داشت)

تاسیسات ۳ دیدار با تیم های بالای جدول خواهد داشت که در ۲ بازی میزبان و در یک بازی میهمان خواهد بود.

تاسیسات در هفته ۱۹ به مصاف فرش آرایی خواهد رفت و در هفته ۲۲ میهمان مقاومت البرزی خواهد بود در جدول نیم فصل دوم تا اینجای کار تیم ۴ جدول است و از در زمین خودی سخت امتیاز از دست میدهد و از ۹ بازی ۲ برد ۴ تساوی و ۳ باخت در کارنامه دارد.

تاسیسات در نهایت در ۳ دیدار پایانی به مصاف ۳ تیم انتهای جدول خواهد رفت که روی کاغذ مشکلی نخواهد داشت و به اعتقاد کارشناسان اگر در پایان هفته ۲۳ تاسیسات دریایی در صدر جدول قرار بگیرد باید ۳ هفته مانده تا پایان لیگ بیشترین شانس برای قهرمانی را به این تیم اختصاص داد.

۳- مس سونگون آذربایجان:

مس سونگونی اگر نیم فصل دوم را بد شروع نمی کرد محتمل ترین گزینه برای قهرمانی به حساب می آمد.

البته تیم مس به مانند همشهریش با یک بازی بیشتر هم امتیاز با تیم های مدعی است ولی به دلیل اینکه فقط یک بازی با تیم های مدعی خواهد داشت و در این دیدار میزبان خواهد بود هم چنان از بخت های اول قهرمانی به حساب می آید.

تیم متمول مس سونگون که به تازگی بازیکنانش را شارژ مالی کرده است، در ۸ بازی یک استراحت خواهد داشت و فقط یک دیدار با تیم های بالای جدول خواهد داشت.

بعد از دیدار با گیتی پسند برنامه بازی های مس کپی خواهد بود از دیدار های سه هفته پایانی تاسیسات با تیم های فانوس به دست و در دو دیدار خانگی میزبان منصوری و میثاق خواهد بود.

شاید بعد از دیدار با گیتی پسند سخت ترین دیدار این تیم دیدار با یاسین پیشرو در قم خواهد بود و راحت ترین دیدار ها بین تیم های مدعی مربوط به مس می باشد که در صورت استفاده حداکثری از این موقعیت می تواند از دیدارهای رو در روی تیم های مدعی بیشترین بهره را ببرد.

۴- دبیری تبریز:

دبیری تبریز بهترین تیم نیم فصل دوم و تیمی که در ۱۱ هفته اخیر بیشترین امتیاز بین تیم ها یعنی ۲۶ امتیاز کسب کرده علی رغم ۳ دیدار با تیم های مدعی از شانس بالایی در این سه دیدار برخوردار خواهد بود زیرا هر سه دیدار این تیم با تیم های مدعی در تبریز برگزار خواهد شد که در این فصل باختی برای دبیری در دیدار های خانگی ثبت نشده است.

البته دبیری جز این سه دیدار خانگی با تیم های مدعی سه دیدار نسبتا سخت هم خواهد داشت. دیدار با میثاق خوارکچی در تهران که حتی موفق به شکست تیم تاسیسات دریایی شد.دیدار با تیم های متحول شده نیم فصل دوم فرش آرا مشهد و مقاومت البرز و شاید روی کاغذ راحت ترین دیدار این تیم با آذرخش خواهد بود که بی شک فقط روی کاغذ دیدار راحتی خواهد بود.

البته دبیری نیز همانند همشهریش یک بازی بیشتر دارد و یک هفته استراحت کرده و نظاره گر عملکرد رقیبان خواهد بود.

تهیه و تنظیم: سیامک قاسمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی جمعه , ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۵۲

باعرض خسته نباشید ….. چرا سه امتیاز بازی آزرخش و ملی حفاری رو در جدول کامل لیگ لحاظ نکردین مگه کمیته فوتسال تصویب نکرد…. خواهشا اصلاح کنید….
ممنون

نام ... جمعه , ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

اقا بایک اسم دیگه من بعد پیام بزار همه جا هستی
وبرای همه چی کامنت میزاری
خبر باشگاه تاسیسات پیام میزارید
برای دبیری میزارید
برای گیتی میزاری
وووووو
حداقل با اسم های گوناگون بزار تا مردم به فامیلی چوکوشاه حسینی الرژی پیدا نکنن

چوکو شاه حسینی جمعه , ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

سلام خدمت دوست عزیز خدایش خیلی خندیدم…دمت گرم ” بابا دیگه به کامنت هم گیر میدی…. ما که حرف بدی نزدیم…چشم دیگه کمتر مزاحم میشیم
صرفا جهت اطلاع : چوکو شاه حسینی فامیلی نیست…
یعنی:بچه های محله شاه حسینی بندرعباس.. هوادارهای آزرخش بندرعباس