کد خبر : 52723
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1394 - 15:18
-

تارقلی‌زاده: غیرت بازیکنان آذربایجان همیشه مثال‌زدنی بوده است + عکس‌ها

تارقلی‌زاده: غیرت بازیکنان آذربایجان همیشه مثال‌زدنی بوده است + عکس‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی تارقلی‌زاده که روز گذشته به دعوت باشگاه به تبریز سفر کرده و میهمان این باشگاه بود پس از انجام کنفرانس خبری خود در جمع تیم‌های مختلف آکادمی باشگاه دبیری تبریز حاضر شد و دقایقی برای آن‌ها صحبت کرد. رئیس دپارتمان فوتسال آسیا با بیان اینکه تیم‌های آذربایجانی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی تارقلی‌زاده که روز گذشته به دعوت باشگاه به تبریز سفر کرده و میهمان این باشگاه بود پس از انجام کنفرانس خبری خود در جمع تیم‌های مختلف آکادمی باشگاه دبیری تبریز حاضر شد و دقایقی برای آن‌ها صحبت کرد.

رئیس دپارتمان فوتسال آسیا با بیان اینکه تیم‌های آذربایجانی از قدیم‌الایام یک مشخصه بزرگ داشته‌اند گفت: همواره در طول تاریخ ورزشی آذربایجان تیم‌های آذری به غیرت و جوانمردی معروف بوده‌اند و ما در مسابقات آسیایی جام باشگاهها در چین شاهد بودیم که بازیکنان شما با تمام توان خود جنگیدند.

وی افزود: من از خانواده دبیری تبریز تشکر می‌کنم که با عشق و علاقه خود زمینه‌ساز جمع شدن استعدادهای خوب فوتبال و فوتسال این شهر در این باشگاه ریشه‌دار شده‌اند و انشاالله در ادامه نیز با یک برنامه‌ریزی صحیح بتوانند موفق باشند.

گزیده ای از این بازدید رئیس دپارتمان فوتسال آسیا در ذیل آمده است:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

بازیکنان آذربایجان؟؟؟؟؟ منظورتون کیا هستن،در کل ٣تا بازیکنه تبریزی تو لیگ بازی میکنن،بقیه سیاهی لشگرن،دست مدیرانه تبریز درد نکنه،از ٢ تا تیم لیگ برتری ٣تا بازی میکنن ۴ تا ذخیرهء٣۵ دقیقه ای هستن،بقیه هم دارن از بین تماشاگران تماشا میکنن بازیه اصفهانیا و شمالیا و قزوینیا و فامیلاشونو تو تبریز