کد خبر : 52635
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1394 - 0:12
-

شهرام دبیری: با تایید کفاشیان تصمیم‌گیری در مورد تغییرات فوتسالی اساسنامه به مجمع موکول شد

شهرام دبیری: با تایید کفاشیان تصمیم‌گیری در مورد تغییرات فوتسالی اساسنامه به مجمع موکول شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیری در نشست هم‌اندیشی توسعه فوتسال درباره جایگاه این رشته ورزشی در ایران اظهار داشت: فوتسال همواره به‌عنوان یک ورزش همگانی در ایران مطرح است و شاید بیش‌ترین میزان فعالیت ورزشی به این رشته اختصاص دارد و به ‌عبارتی ‌دیگر، پرطرفدارترین رشته ورزشی بین ایرانیان فوتسال است. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیری در نشست هم‌اندیشی توسعه فوتسال درباره جایگاه این رشته ورزشی در ایران اظهار داشت: فوتسال همواره به‌عنوان یک ورزش همگانی در ایران مطرح است و شاید بیش‌ترین میزان فعالیت ورزشی به این رشته اختصاص دارد و به ‌عبارتی ‌دیگر، پرطرفدارترین رشته ورزشی بین ایرانیان فوتسال است.

وی با اشاره به حضور و درخشش تیم دبیری تبریز در لیگ‌برتر فوتسال افزود: ما در سال‌های گذشته کارمان را در باشگاه دبیری از جام رمضان که مسابقاتی آماتور است، شروع کردیم و با طی کردن گام‌به‌گام مراحل به‌عنوان یکی از نخستین تیم‌های شمال غرب به لیگ‌برتر راه یافتیم. کسب عنوان قهرمانی لیگ‌برتر و سومی جام باشگاه‌های آسیا توسط تیم دبیری نشان داد استعدادهای خوبی در شهر تبریز وجود دارد.

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد: فوتسال ایران جایگاه خوبی در جهان دارد و درصورتی‌که حمایت و برنامه‌ریزی‌های کافی در استفاده از حداکثری از پتانسیل موجود انجام شود، می‌توانیم حتی به‌عنوان قهرمانی جهان هم برسیم.

دبیری درباره بحث‌های مطرح‌شده مبنی بر حضورش در کمیته فوتسال گفت: اخیراً در هیئت‌رئیسه، قصد اصلاح اساس‌نامه فدراسیون فوتبال را داشتیم و برای همین پیشنهاد شد رشته فوتسال و فوتبال ساحلی را به سطح نائب رئیسی ارتقا پیدا کند اما آقای نصیرزاده گفتند کنفدراسیون فوتبال آسیا بر‌اساس قوانینی که درباره تعداد نایب رئیس‌های فدراسیون‌ها دارد، به این موضوع ایراد گرفته و برای همین اجرای آن منتفی شد.

وی افزود: به همین دلیل پیشنهاد کردیم یکی از اعضای هیئت‌رئیسه در جهت ارتقا سطح فوتسال و فوتبال ساحلی مستقیماً مسئولیت اداره آن را برعهده بگیرد بااین‌حال این موضوع مربوط به الآن نیست و با توجه به نظر آقای کفاشیان و تایید ایشان قرار است پس از برگزاری مجمع جدید در مورد آن رای‌گیری و اجرای آن آغاز شود.

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به واکنش برخی از مقامات باشگاه‌ها و نیز اظهارات رئیس کمیته فوتسال به این موضوع اظهار داشت: تعدادی از مدیران باشگاه‌ها و مسئولان کمیته فوتسال دراین‌باره واکنش نشان دادند و حتی گفتند صندلی مدیریت این کمیته را به فرد دیگری نشان نمی‌دهیم. درصورتی‌که این موضوع هنوز به این زودی‌ها عملی نمی‌شود و حتی مشخص نیست در آن زمان من یا رئیس فعلی کمیته، در پست خود حضور داشته باشیم یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.