کد خبر : 52872
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 - 15:49
دسته‌بندی نشده
-

سرپرست آذرخش بندرعباس: کمیته داوران باید در چیدمان داوران دقت بیشتر کند

سرپرست آذرخش بندرعباس: کمیته داوران باید در چیدمان داوران دقت بیشتر کند
سرپرست تیم آذرخش بندرعباس گفت: كميته داوران بايد در چيدمان داوران ليگ برتر فوتسال كشور دقت بيشتري را به خرج دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با انتقاد شدید از کمیته داوران فوتسال کشور گفت :چطور می شود داوری که در بازی حساس حفاری و آذرخش در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور اشتباهات زیادی داشته است مجددا در یک بازی سرنوشت ساز قضاوت کند .

زاهدی افزود : شرایط تیم های پایین جدول این روزها حتی از تیم های بالای جدول حساس تر شده است و اشتباهات داوری تاثیر منفی را برای یک تیم خواهد گذاشت.

سرپرست آذرخش در خصوص داوران بازی فردای آذرخش و فردوسی گفت : درست است ما خارج از خانه بازی می کنیم اما امیدواریم داوران مثل بازیهای گذشته اشتباهات تأثیر گذاری نداشته باشند و بتوانیم در این هفته بعد از یک نمایش فنی خوب ، نتیجه را هم از آن خود کنیم .

سرپرست جوان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در ادامه اذعان داشت :جالب است که کمیته داوران امید مصداقی داور بازی ما و حفاری اهواز را بعد از پنج هفته محرومیت ، مجددا برای بازی حساس ما با فردوسی انتخاب می کند.

زاهدی در پایان گفت : ما در نیم فصل اول با دریافت پنج کارت زرد بهترین تیم اخلاق شدیم اما متاسفانه در دو بازی نیم فصل دوم و با اشتباهات داوری بیش از شش کارت دریافت کرده ایم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.