کد خبر : 52859
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 - 11:44
-

شجاعی: حداقل عنوان پنجمی راحفظ می کردند/ رئیس جمهوری هم حمایت کرد اما ناکام شدند

شجاعی: حداقل عنوان پنجمی راحفظ می کردند/ رئیس جمهوری هم حمایت کرد اما ناکام شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریده شجاعی  درباره کسب مقام هفتمی توسط تیم ملی فوتسال بانوان در بین ۸ تیم مسابقات جهانی اظهار داشت: این نتایج واقعا جای ناراحتی دارد. من نمی دانم شرایط چطور بوده و بازیکنان با چه میزان آمادگی وارد مسابقات شدند اما ما باید به عنوان قهرمان قاره آسیا نتایج بهتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریده شجاعی  درباره کسب مقام هفتمی توسط تیم ملی فوتسال بانوان در بین ۸ تیم مسابقات جهانی اظهار داشت: این نتایج واقعا جای ناراحتی دارد. من نمی دانم شرایط چطور بوده و بازیکنان با چه میزان آمادگی وارد مسابقات شدند اما ما باید به عنوان قهرمان قاره آسیا نتایج بهتری می گرفتیم. از همه مهم تر اینکه حداقل باید مقام پنجم گذشته خود را جبران می کردیم.

وی ادامه داد: دوره قبلی ما با وجود همه کمبودها توانستیم مقام پنجم را به دست آوریم اما امسال که رییس جمهوری ایران با اعلام حمایت خودش نشان داد، پشت این تیم قرار دارد اما نتایج خوبی حاصل نشد و دلیلش را باید مسئولان توضیح بدهند. تیم با توجه به دستور رییس جمهوری برای اعزامش انگیزه زیادی داشته ولی نتیجه حاصل نشده است. پس بایددنبال دلیل گشت.

نایب رییس سابق بانوان فدراسیون در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کند بازیکنان در باد قهرمانی آسیا خوابیده بودند، عنوان کرد: این هم یکی از فاکتورهای عدم موفقیت است. به طور کلی هروقت بعد از یک قهرمانی ناکامی حاصل می شود فاکتور غرور ناشی از موفقیت قبلی مطرح می شود اما من فکر نمی کنم دلیل اصلی این موضوع باشد. واقعا جایی برای توجیه این نتایج نیست و فقط امیدوارم مسئولان مربوط پاسخگو باشند.

شجاعی همچنین گفت: باز هم جای شکرش باقی است که توانستیم امروز ژاپن را ببریم و نشان بدهیم همچنان تیم اول قاره آسیا هستیم ولی این موضوع دلیلی بر این نیست که شکست های قبلی را از بین ببرد. ما باید نتایج بهتری می گرفتیم و حداقل مقام پنجمی را حفظ می کردیم.

وی افزود: توجه داشته باشید در دوره قبلی که تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقات جهانی رفت و پنجم شد، به عنوان تیم دوم آسیا در مسابقات شرکت کرد اما این دوره ما قهرمان آسیا بودیم پس انتظار دیگری از تیم داشتیم.به هر حال امیدوارم تیم ریکاوری شود از تجربه قبلی درس بگیرد تا در آینده نتایج بهتری حاصل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

با سلام ببخشید خانم شجاعی چه چیزی کاشتید که حالا توقع داشته باشیم پرتقال وبرزیل را باید ببرند این تیم رو به رشد است به قول خودتان اگر رئیس جمهور نبود همین تورنمنت هم نمی رفتند پس بهتر اینه که منطقی صحبت کنید

بانو شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

خانم شجاعى زمان شما تیم ایران نائب قهرمان بود الان قهرمان آسیا هست زمان شما تیم ایران هرگز ژاپن رو نبرده بود الان دو بار این تیم رو شکست داده پس تیم ایران بعد از رفتن شما روند رو به رشدى را در بر گرفته شما هم بهتره مردم رو فریب ندهید این تیم آینده خوبى داره و محبوب همه هست

خانم شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

ببخشید خانم به اصطلاح مسیول میخواستین با اولین حضورشان در این بازی ها قهرمان بشن بعد آقایون با این همه بازی تدارکاتی و سایقه نتونستن برزیل و پرتغال ببرن انقدر سطحی فکر نکن درضمن تا چند روز قبل از مسابقات نمیخواستین بفرستینشون واقعا متاسفم با این اظهار نظر.

نام ... یکشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

با این طرز فکر که شما وامثال شما دارید این هم براتون زیاده شما ناراحتی که عضو گروه فنی نبودی کاملا معلومه دارید با بغض صحبت میکنید دست تک تک بانوان ایران درد نکنه ممنون از تمام زحمات وغیرت کل تیم ملی وکادر فنی فوتسال بانوان ایران