کد خبر : 53033
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 22:43
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم: آقای خوراکچی تا کی سیاه‌بازی؟/ کثیف‌ترین دیداری بود که در عمرم دیدم!

اصغری مقدم: آقای خوراکچی تا کی سیاه‌بازی؟/ کثیف‌ترین دیداری بود که در عمرم دیدم!
سرمربی دبیری تبریز با انتقاد شدید از کادرفنی میثاق تهران، کسب امتیاز به هر قیمتی را بی ارزش دانست.

جواد اصغری مقدم سرمربی دبیری تبریز پس از توقف تیمش مقابل میثاق تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار کرد: در بازی اصلا تمرکز نداشتیم. فقط می‌خواستیم بازی زودتر تمام شود چون کادر تیم مقابل روی مغز بازیکنانم رژه می‌رفتند.

وی ادامه داد: خوراکچی در تمام بازی‌ها به دنبال نتیجه‌گیری از راه غیر ورزشی است. نیم ساعت بازی را به بهانه نبودن مامور نیروی انتظامی به تاخیر انداختند درحالی‌که مامور کنار رختکن ما نشسته بود؛ تا کی سیاه بازی؟ آقای خوراکچی خواهش می‌کنم دست از این کارهایت بردار. قبل از شروع نیمه دوم هم همین کار را کردند و دیر به زمین آمدند تا همانند اول بازی، بازیکنانم سرد شوند. این بازی کثیف‌ترین دیداری بود که در عمرم دیدم.

اصغری‌مقدم در خصوص اتفاقات و حواشی بازی گفت: هماهنگی نیروی انتظامی با تیم میزبان است اما قانونی وجود ندارد که مثلا بیست دقیقه برای آمدن ماموران صبر شود یا یک ساعت. بازی در زمین آنها بود و اعلام کردند ۳۰ دقیقه دیگر نیروی انتظامی می‌آید و جالب اینجاست دقیقا ۳۰دقیقه بعد، نیروی انتظامی در سالن بود انگار که پشت درب سالن بودند، هر چند که ما دیدیم آنها در حال نوشیدن چای بودند. هدف آنها عصبانی کردن ما بود که متاسفانه همین‌طور هم شد چون بچه‌های ما روز خوبشان نبود. دوره این کارها گذشته است و بهتر است بگذارند تیم‌ها در زمین نتیجه بگیرند. اینکه بنده مصاحبه کنم و بگویم مامور نیروی انتظامی نیامده است دیگر فایده‌ای ندارد. اما آقایان بدانند دوره حواشی و این کارها گذشته است. شاید این کارها مقطعی جواب دهد و امتیاز کسب شود اما در دراز مدت نتیجه‌ای در بر ندارد. دست آقایان رو شده است و ۹۰% بازی‌هایشان نیز با حواشی و از این دست کارها همراه است اما بازیکنان آنها خوب هستند.

سرمربی دبیری تبریز ادامه داد: بازی خوبی بود و گاهی اوقات آنها و گاهی اوقات ما پیش می‌افتادیم. همش شلوغ کاری درمی‌آوردند و به داوری معترض بودند و با گفتن آقای داور ما هم انسانیم آقای داور ما هم خدا داریم جو بازی را متشنج می‌کردند. این کارها یعنی چه؟ داوران نیر تحت‌تاثیر این شلوغ بازی ها قرار گرفتند و در نیمه اول ما را ۵ خطا کردند و گل چهارم آنها نیز خطا بود. بیرون با داور بگو بخند دارند و داخل زمین بیشترین فشار را به داوران می‌آورند. واقعا نمی‌دانیم کدام را باور کنیم. به اعتقاد بنده ارزشی ندارد ۱۰ نفر را برنجانند و با دعوا و شلوغ کاری امتیاز کسب کنند.

وی در خصوص حفظ رکورد نباختن تیمش افزود: درست است رکورد نباختن ما حفظ شده اما باید این دیدار را می‌بردیم. همچنان جزء مدعیان هستیم اما با مشکل کمبود بازیکن مواجهیم. هر چند تیم حریف نیز شرایطی مشابه با ما داشت اما به هرحال آنها میزبان بودند. زمین جالبی نبود اما بازی قشنگی بود که متاسفانه با حواشی خراب شد و یکی از بدترین روزهای فوتسال بود.

اصغری‌مقدم پیرامون اتفاقات آخر بازی نیز اظهار کرد: وقتی روی مخ بازیکنان حریف می‌روند و با مدیرعامل آن تیم بحث می‌کنند و در گوشه‌ای می‌خندند، همه چیز مشخص می‌شود. بچه‌های ما تازه به فوتسال نیامده‌اند و همه چیز را می‌فهمند. بازیکن هم انسان است و تحت تاثیر قرار می‌گیرد. در نیمه دوم نیز تیم ما و داوران در زمین بودند اما تیم حریف با ۴ دقیقه تاخیر وارد شد که نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند. باید بدانند دوره این حرف‌ها گذشته است و انشاا… نتایج در زمین مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

اقای اصغری مقدم میشه بفرمایید شما برای چی دو تا مامور نیرو انتظامی با خودتون اورده بودید کنار زمین؟؟؟؟؟؟ یک سری به اخبار در سایت ها بزنید ببینید که به خاطر شایعه بمب گذاری در مترو تمام نیرو ها اماده باش بودن و کلانتری نیرو نداشت تهمت نزن و گناه کسی رو نشور پیش وجدانت بشین فکر کن خدا رو در نظر بگیر

نام ... یکشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

آقای اصغری مقدم خواهشا شما از کثیف کاری و اینجور چیزا صحبت نکنید ….
من خودم بازیکن میثاق هستم و سه ساله که میاییم سالن دبیری مارو با کتک بدرقه میکنید کاری که تو هیچ شهر دیگه ای با ما نکردن ….
اون آقا کچله که دور رو ور تیمتون هست همون کلاش یا کلاشی مسئول کتک زدن داوران و تیم های حریفه ….
پس تو رو خدا هرکی این حرفا رو میزنه شما نزنید…
چون کثیف کاری که من تو سالن دبیری دیدم تو هیچ شهر دیگه ای ندیدم…

تو بازی رفت میثاق و دبیری تو تبریز تیم میثاق تو ثانیه آخر گل زد ولی تماشاگران شما ریختن وسط زمین و داور جرات نکرد گل رو قبول کنه…
خواهشا هرکس از کثیف کاری صحبت میکنه تیم دبیری نباید صحبت کنه….
شما خودت آقای محترمی هستی ولی مسئولین شما خیلی ….

بی طرف دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۲۶

آقای اصغری مقدم سیاه بازی رو همه میدونن که استادش خود دبیری هست نه محمود خان خوراکی
نتیجه نمیتونی بگیری بهانه نیار

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۴۹

أصغری مقدم تو بی تجربه ای آقای خوراکچی دیگه باتجربه شده میدونه اگه این سیاه بازیارو نکنه تیمش میره لیگ یک
ایشون تجربه تیم بردن به دست پاییترو خوب بلدن

فقط سيا بازي دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۰۰

پارسال تیم ساوه بیچاره کردی ،بردی لیگ یک
میلیارد ی هم هزینه کردن
امسالم از گیتی اخراج شدی اومدی میثاق ببری لیگ یک

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۲

نتیجه به چه قیمتی
متاسفم برای خودم

استاد سخن دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۴

فقط بلده بره رو مخ داورا
خ مثل خوارکچی

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۶

خوراکچیه لیگ یک پیوندتان مبارک
ساوه میثاق و سال بعد…

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۸

خوراکچی سال بعد برو این مقاومت ببر لیگ یک
دوسال با هیچ پولی دارن نگهش میدارن
دیگه پ ر و شدن

Futsal دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

واقعا متاسفم واسه اقای خوراکچی …فکر میکنه خیلی حرفه ای هستش …خخخ

نام... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

اصغری مقدم تو ۱۰ امتیاز با داوری گرفتی وگرنه الان هشتم بودی تو جدول و توی شمال ماهیگیری میکردی !!! حالا اومدی به تیم میثاق و بازیکنای با غیرتش گیر دادی ؟؟!!تو حدی نیستی در مورد تیم میثاق صحبت کنی برو کوچولوووو!!!

بی طرف چهارشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

چرا همه میگن تیم ساوه رو خوراکچی برده دسته یک روزی که تیمو گرفت با ۸ تا بازی تیم ساوه ته جدول بود اگه آمار رو ببینید میفهمید که از روزی که تیمو گرفت بدون محاسبه ۸ تا بازی اول تیمو از نظر امتیاز تو نیم فصل دوم چهارم جدول کرده در اصل مشکل همون ۸ بازی بود که تیم ساوه با مربی قبلش فقط ۱ امتیاز گرفته بود یک کم انصاف داشته باشید

هوادار یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۱۳

متاسافم برای سایت شما که کامنت رو پاک میکنید و منتشر نمیکنید ….اینجوری به جایی نخواهید رسید .