کد خبر : 52922
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 10:12
-

دو سال بدون جام کافی است؛ گیتی‌پسند صدر جدول را دو دستی بچسبد

دو سال بدون جام کافی است؛ گیتی‌پسند صدر جدول را دو دستی بچسبد

تیم فوتسال گیتی‌پسند از زمانی که متولد شد، یک تیم مدعی بود و از همان ابتدا برای قهرمانی پا به میدان گذاشته بود و طی سال‌های گذشته نیز در لیگ همواره یک مدعی بوده است. این تیم پس از آخرین قهرمانی که در لیگ برتر کسب کرد، طی دو فصل گذشته در رقابتی نزدیک با

تیم فوتسال گیتی‌پسند از زمانی که متولد شد، یک تیم مدعی بود و از همان ابتدا برای قهرمانی پا به میدان گذاشته بود و طی سال‌های گذشته نیز در لیگ همواره یک مدعی بوده است.

این تیم پس از آخرین قهرمانی که در لیگ برتر کسب کرد، طی دو فصل گذشته در رقابتی نزدیک با قهرمان و در هفته پایانی لیگ جام را از دست داد.

گیتی‌پسند فصل جاری مسابقات لیگ برتر را در شرایطی آغاز کرد که انتظارات زیادی وجود داشت که این تیم بتواند در این فصل از همان ابتدا با جمع‌آوری حداکثری امتیازات، قهرمانی را به خود اختصاص بدهد اما تیم اصفهانی با عملکرد نوسانی و با رتبه سومی کار را به پایان برد که این امر به مذاق مدیران این تیم خصوصی خوش نیامد و دست به ایجاد تغییرات در کادر فنی این تیم زدند.

با کنار رفتن محمود خوراکچی و انتخاب رضا لک به عنوان سرمربی مشخص شد که مدیران این باشگاه به دنبال کسب قهرمانی هستند، آن‌هم پس از دو فصلی که از جام دور بودند.

در هفته‌های سپری شده از نیم فصل دوم نتایج به نحوی رقم خورد که زمینه صدرنشینی تیم گیتی‌پسند را فراهم کرد و در آستانه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، این تیم جایگاه نخست جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است، البته تیم اصفهانی در امتیاز ۳۶ با تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون و دبیری تبریز مساوی است اما با توجه به تفاضل گل بهتر صدرنشینی را در اختیار گرفته است.

تیم گیتی‌پسند در نیم فصل نخست و در مقطعی با توجه به امتیازات زیادی که از دست داده بود، شانسی برای قهرمانی نداشت اما در حال حاضر شانس قهرمانی این تیم را با چند تیم دیگر مدعی می‌توان یکسان دانست و به طور حتم هر تیمی که ذکاوت لازم را داشته باشد، در هفته‌های پایانی لیگ بیشترین اندوخته را داشته و در نهایت نیز جام قهرمانی را به خانه‌اش خواهد برد، در این میان ورزش‌دوستان اصفهانی امیدوارند شرایط برای قهرمانی تنها نماینده استان رقم بخورد.

گیتی‌پسند فصل گذشته در هفته پایانی لیگ تنها به خاطر یک امتیاز فرصت قهرمانی و حضور در مسابقات جام باشگاه‌های کشور را از دست داد و تکرار این اتفاق و از دست دادن قهرمانی قابل قبول نیست، آن‌هم در شرایطی که شرایط امتیازی برای گیتی‌پسند و تیمی مانند تاسیسات مساوی است و نباید این بار فرصت را از دست بدهد زیرا دوست نداریم در پایان فصل یک بار دیگر حسرت جامی را بخوریم که به ورزش نصف‌جهان تعلق داشت.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

گیتی پسند با مدیرانی مثل طاهری هیچگاه قهرمان نمیشه.

نام ... یکشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

تنها قهرمانی گیتی هم با تبانی بزرگ بدست آمد!