کد خبر : 52954
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 12:37
-

دیدار خیرخواهانه Fut5al با تیم‌ملی برای کمک به خبرنگار فوتسالی مبتلا به سرطان/ درخواست کمک پایگاه خبری از خیرین و اهالی فوتسال

دیدار خیرخواهانه Fut5al با تیم‌ملی برای کمک به خبرنگار فوتسالی مبتلا به سرطان/ درخواست کمک پایگاه خبری از خیرین و اهالی فوتسال
با هماهنگی پایگاه خبری و کمیته فوتسال دیدار خیرخوانه Fut5al برای کمک به خبرنگار رادیویی فوتسال مبتلا به عارضه سرطان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باخبر شده‌ایم امین صانعی خبرنگار ارزشمند اخبار فوتسال رادیو ورزش و عضو خانواده رسانه‌ای فوتسال که چندی پیش مبتلا به عارضه سرطان مولتیپل میلوما شده بود علیرغم انجام اولین عمل سنگین جراحی، نیازمند انجام دومین عمل شده که با توجه به هزینه‌های هنگفت آن که از عهده ایشان خارج بوده ، همراهی خانواده بزرگ فوتسال را می‌طلبد.

خانواده فوتسال کشور اگر چه از دور به حواشی و جنجال متهم است اما در درون و با وفاق همیشگی خود عزمش را جزم کرده تا دست این فرزند خود را که هم اکنون ۳۶ ساله، متاهل و دارای یک فرزند دختر است گرفته و نشان دهد که بیش از هر رشته‌ای قدر زحمت کشان خود را می‌داند که این همان مصداق بیت معروف شیخ اجل سعدی است که فرمود :«چو عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند قرار».

امین صانعی

پایگاه خبری فوتسال ایران با افتخار اعلامی می‌نماید که از روز گذشته و پس از صحبت‌های اولیه انجام شده، تمامی طیف‌های فوتسالی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند تا در این حرکت بزرگ شرکت کرده و یاری‌گر فرزند رسانه‌ای خود باشند تا به جز فکر مبارزه روحی با بیماری، دغدغه دیگری نداشته باشد. به همین منظور پایگاه خبری از تمامی مدیران باشگاهها و خیرین فوتسالی تقاضا دارد به هر شکل ممکن یاری‌گر این عضو خانواده خود باشند.

گفتنی است با هماهنگی نهایی با تیم‌ملی فوتسال ایران و انجام مراحل اداری به زودی تاریخ برگزاری بازی خیرخواهانه تیم‌ملی ایران – پایگاه خبری فوتسال به نفع امین صانعی، اعلام و بزرگترین گردهمایی خانواده فوتسال رقم خواهد خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.