کد خبر : 52946
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 11:39
-

عرب عامری: نباید در باد قهرمانی آسیا بخوابیم/شکست دوباره ژاپن به قهرمانی ما در آسیا صحه گذاشت

عرب عامری: نباید در باد قهرمانی آسیا بخوابیم/شکست دوباره ژاپن به قهرمانی ما در آسیا صحه گذاشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری درباره شرایط حضور تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های گواتمالا اظهار داشت: از ما دعوت شد که به همراه ژاپن در این مسابقات حضور داشته باشیم. فکر می کنم این یک افتخار است که تنه به تنه قهرمانان جهان از قاره کهن، بازی کنیم و بدون شک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری درباره شرایط حضور تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های گواتمالا اظهار داشت: از ما دعوت شد که به همراه ژاپن در این مسابقات حضور داشته باشیم. فکر می کنم این یک افتخار است که تنه به تنه قهرمانان جهان از قاره کهن، بازی کنیم و بدون شک کادر فنی و ملی پوشان تجربه بسیار بالا و گران بهایی از حضور در این رقابتها کسب کردند.
وی تصریح کرد: تیم ملی فوتسال بانوان با حضور در اردوهای مدون، مسابقات پی در پی و تمرینات مستمر توانست در رقابتهای قهرمانی آسیا عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص دهد اما برای حضور در جام جهانی گواتمالا، ۱۷ ساعت پرواز از ایران، نداشتن اردوی مدون به دلیل شروع لیگ برتر فوتسال و شرایط نامشخص تیم برای اعزام باعث شد تا بازیکنان آمادگی لازم را برای حضور در این مسابقات نداشته باشند. معتقدم باید آزمایش شویم و نباید در باد قهرمانی آسیا بخوابیم. ما باید در مسابقات حضور داشته باشیم و با شکست و پیروزی بتوانیم تجربیات خوبی کسب کنیم.
نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان گفت: بانوان ایران به حق در آسیا قهرمان شدند و شکست دوباره ژاپن به تثبیت این قهرمانی صحه گذاشت و از ما این انتظار می رود که در دوره های بعدی پیکارهای قهرمانی در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.
عرب عامری تاکید کرد: اکنون هفتم جهان شدیم و نسبت به دوره قبل که پنجم شده ایم، نزول داشته ایم اما اگر گروه ها را مقایسه کنید پی خواهید برد با تیم هایی همگروه بودیم که بسیار سرسخت و قوی بودند. برزیل که قهرمان جهان است. کاستاریکا و پرتغال و در نهایت ژاپن در کجای دنیا قرار دارند، چه امکانات و شرایطی برای حضور در این بازیها داشته اند که این عنوان هفتمی کسب شد؟ در دوره قبل با برزیل، مالزی، اوکراین و روسیه بازی کرده ایم و این دوره با تیم هایی رقابت کرده ایم که علاوه بر قدرتمند بودن، در شرایط مناسبی قرار داشته اند و اردوها و سفر بسیار خوبی را برای شرکت در این جام جهانی پشت سر گذاشته بودند. پیش از شروع مسابقات روسیه به ایران آمد و دیدار دوستانه با ما برگزار و سه روز بعد به گواتمالا سفر کرد.
وی در ادامه ضمن بیان اینکه به ازای هر یک ساعت اختلاف ساعت، باید یک روز  زودتر در کشور میزبان اردوی تدارکاتی برگزار شود، گفت: این علم فیزیولوژی است که چنین چیزی را مطرح می کند. تیم ایران با حمایت دولت و شخص محترم رئیس جمهور، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در دقیقه ۹۰ به گواتمالا اعزام شد. بازیکنان در شرایط سختی به این کشور سفر کردند. مگر ما چقدر سرمایه گذاری ما برای بانوان محدود است و با این بضاعت در مسابقات حاضر شدیم. ژاپنی ها هزینه های زیادی برای تیم های خود انجام می دهد و در مقابل، ما  با توجه به شرایط خاص و هزینه هایی که داریم عملکرد بهتری نسبت به حریف آسیایی داشته ایم. بودجه ما محدود است و این میزان بودجه در مقابل سایر کشورها اصلا قابل قیاس نیست.تیم ملی ایران با داشته های خود این عناوین به دست می آید. اکنون فوتسال ما جایگاه شناخته شده ای در آسیا دارد و در روی چرخه رشد و موفقیت قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.