کد خبر : 53029
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 21:20
-

غیاثی: عملکرد بازیکنانم در این دیدار عالی بود/ در یک دیدار سخت و فشرده پیروز شدیم

غیاثی: عملکرد بازیکنانم در این دیدار عالی بود/ در یک دیدار سخت و فشرده پیروز شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی غیاثی سرمربی یاسین پیشرو قم پس از پایان مسابقه تیمش با حفاری اهواز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خود تصریح کرد: بازی خوبی بود و به نظر من بچه‌های یاسین‌پیشرو قم در این دیدار عالی بودند. وی ادامه داد: حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی غیاثی سرمربی یاسین پیشرو قم پس از پایان مسابقه تیمش با حفاری اهواز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خود تصریح کرد: بازی خوبی بود و به نظر من بچه‌های یاسین‌پیشرو قم در این دیدار عالی بودند.

وی ادامه داد: حفاری اهواز از تیم‌های بسیار خوب مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور است و با توجه به اینکه آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر همسایه ما بودند نیاز بود که از این تیم سه امتیاز را بگیریم که خوشبختانه اینگونه شد و در خانه به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: متاسفانه ما در سه هفته قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل بدشانسی در آخرین لحظات برتری خود را در مقابل حریفان از دست می‌دادیم و این اتفاق در دیدار با فرش‌آراء مشهد که تا آخرین لحظات پنج بر سه جلو بودیم منجر به تساوی بازی شد و در دیدار با حفاری اهواز برتری سه بر دو تیم یاسین‌پیشرو قم را به تساوی تبدیل کرد.

غیاثی ابراز کرد: با این حال در هفته منتهی به بازی خانگی با تیم حفاری اهواز بارها روی دفاع پنج و حمله پنج نفره کار کردیم تا در موقع لزوم با مشکلی برخورد نکنیم، خوشبختانه بچه‌های ما در این دیدار آنچه را که گوشزد کرده بودیم خوب اجرا کردند و مزد آن را گرفتند.

وی درخصوص تیم حفاری اهواز گفت: حفاری اهواز یک تیم کاملا فیزیکی و قدرتمند است و کاملا فوتسالی بازی می‌کند، اما بچه‌های ما در این دیدار به خوبی در مقابل این تیم ظاهر شدند و در نهایت توانستیم با ارائه یک بازی خوب و حساب شده حریف خود را مغلوب کرده و سه امتیاز را بگیریم.

سیدمهدی غیاثی خاطرنشان کرد: ما در این دیدار حداقل اشتباه را داشتیم و تیمی که از این نظر مشکلی نداشته باشد طبعا موفق است، در این دیدار ما کمتر اشتباه کردیم و به آنچه که برای به دست آوردنش تلاش کردیم در پایان یک بازی سخت و فشرده دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در پاسخ به سوالی که از وی در خصوص به کارگیری اسماعیل شاه‌زید ملی‌پوش تیم فوتسال ناشنوایان ایران و قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان پرسیده شد، تصریح کرد: شاه‌زید پیش از اینکه به رقابت‌های جهانی برود یک ماه کامل در کنار تیم ما تمرین کرد.

وی در پایان عنوان کرد: ما از هر نظر این بازیکن را پذیرفتیم و کمک وی کردیم که با آمادگی بالا همراه با تیم ملی به رقابت‌های جهانی برود، بازیکنانی نظیر شاه‌زید که با تیم ملی قهرمانی جهان را کسب کرد سرمایه‌های این رشته هستند و قطعا باید روی این بازیکنان برای سال آینده با مدیریت خوبی که مجموعه یاسین‌پیشرو قم دارد حساب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.