کد خبر : 53034
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 23:29
-

هت‌تریکر مس گلش را تقدیم به مهاجم دبیری کرد!/ درگیری لفظی اتوکشیده افضل و جنتی

هت‌تریکر مس گلش را تقدیم به مهاجم دبیری کرد!/ درگیری لفظی اتوکشیده افضل و جنتی
حسین طیبی هت تریکر این بازی گل اول خود را تقدیم به بهروز جعفری بازیکن مصدوم دبیری تبریز کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران بازی شش امتیازی و حساس هفته نوزدهم بین دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان در حالی برگزار شد که از حضور مسئولین دو تیم و جلسات قبل جلسه نشان از یک بازی پرهیجان و مهم برای هر دو تیم بود. گیتی‌پسند که در بازی رفت موفق شده بود این تیم را در اصفهان شکست دهد امروز نیز برای تکرار پیروزی راهی تبریز شده بود ولی در طرف مقابل افضل و شاگردانش برای ماندن در کورس قهرمانی و جبران نتیجه بازی رفت مقابل سفیدپوشان اصفهانی صف‌آرایی کرده بودند.

حواشی این بازی را در ادامه می خوانید:

*حساسیت این بازی بخاطر حواشی بازی رفت و حضور چندین اصفهانی روی نیمکت مس بیش از پیش احساس می شد. حساسیت این بازی روی داوران نیز تاثیر گذاشته بود به حدی که پژمان رضایی موقع گرم کردن زمین خورد و کارت و سوتش روی زمین پخش شد که همین امر باعث شد دقایقی جو سالن عوض شود.

*جنتی مالک گیتی‌پسند، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی، افشین دبیری رئیس هیات‌مدیره دبیری، بهروز جعفری، پیکاپائو و فرشاد بهادری از جمله تماشاگران ویژه این بازی بودند.

*مسلم رستمی‌ها بخاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا و مهرداد جابری بخاطر محرومیت از روی سکو تماشاگر بازی بودند در طرف مقابل نیز غیبت مجتبی مریدی‌زاده که مصدومیتی هم نداشت جالب توجه بود.

*پیش از شروع بازی در حین گرم کردن بازیکنان، علی افضل با مسئولین گیتی‌پسند از جمله مهدی پاسبانی، جنتی و … مشغول حرف زدن بودند.

*احمد شمس که با کارت تدارکات روی نیمکت گیتی‌پسندی‌ها می‌نشیند با دقت گرم کردن بازیکنان مس را زیر نظر گرفته بود.

*رضا لک با تاخیر زیاد موقع گرم کردن بازیکنان به داخل سالن آمد و کمتر از چند دقیقه شاهد گرم کردن بازیکنانش بود.

*مسئولین گیتی‌پسند با حسین طیبی خوش و بش گرم و ویژه‌ای انجام دادند.

*مس با علیرضا صمیمی، حسین طیبی، دیگو، بابک نصیری و مرتضی عزتی پا به زمین مسابقه گذاشت و در طرف مقابل رضا لک با سپهر محمدی، مهدی جاوید، مهران عالیقدر، سعید افشار و احمد اسماعیل پور بازی را آغاز کرد.

*در همان ابتدای بازی اشتباه بازیکنان مس موقعیت خوبی را نصیب اسماعیل‌پور کرد تا حسین طیبی با تکل خوب مانع گلزنی وی شود.

*ثانیه ۳۰ بازی گیتی‌پسندی ها روی یک ضربه ایستگاهی کار شده اولین گل بازی را به ثمر رساندند تا نوید یک بازی خوب را به تماشاگران بدهد.

*۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه بیشتر از بازی نگذشته بود که تیز هوشی طیبی و قطع توپ وی باعث شد خیلی زود بازی مساوی شود. طیبی بعد از گلزنی گلش را تقدیم بهروز جعفری بازیکن مصدوم دبیری کرد تا به نوعی کادوی تولد جعفری باشد.

IMG_5158

*از نکات جالب توجه این بازی متفاوت بودن شماره پیراهن و شورت مهران عالیقدر بود که وی با چسب شماره شورت خود را پوشانده بود.

*در صحنه‌ای پاس اشتباه حامد حسین‌زاده با قطع توپ عالی جاوید همراه شد که وی می‌توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند ولی سوت اشتباه داور دوم باعث شد جاوید مکث کند و ضربه وی از کنار دروازه بیرون رود که بعد از این اتفاق اعتراضات بازیکنان و کادر گیتی نسبت به داوری شروع شد.

*در صحنه‌ای از بازی یکی از تماشاگران با صدای بلند گفت: آقای رضایی بخدا خطا بود دیگه چی رو می‌خوای بگیری؟ که رضایی به هوای اعتراض مسی‌ها ایستاد و تذکر سفت و سخت با لحنی تند به نیمکت مس داد که صدای تماشاگران نسبت به برخورد بد وی بلند شد و از داور در مورد چوب برای کتک زدن سوال می‌کردند.

*دیگو بازیکن برزیلی مس سونگون امروز با باز کردن لایی و دریبل سرپا زدن بازیکنان ملی‌پوش گیتی‌پسند باعث شد سالن یکپارچه وی را تشویق کنند. واکنش ملی‌پوش‌های گیتی به حرکت دیگو جالب توجه بود.

*در حالی که ۱۱ دقیقه از بازی تا پایان نیمه اول مانده بود مسی‌ها پنج خطائه شدند که کادر مس نسبت به عملکرد داور معترض بود که رضایی تهدید به اخراج در صورت ادامه داشتن اعتراضات کرد.

IMG_5267

*طیبی موقعیت تک به تک با سپهر محمدی را از دست داد این موقعیت نیز روی تیز هوشی و قطع توپ طیبی ایجاد شده بود.

*در صحنه‌ای کادر مس معتقد بود که روی درخشانی بازیکن این تیم در محوطه شش قدم تیم خطا صورت گرفته که داور نظری خلاف این امر را داشت تا باز هم شاهد اعتراض نیمکت‌نشینان مس باشیم.

*سپهر محمدی در محوطه شش قدم مرتکب خطا روی طیبی ستاره این بازی شد تا داور اعلام پنالتی نقطه یک کند. اعتراض نیمکت‌نشینان گیتی در این صحنه بالا گرفت به طوری که چند دقیقه داوری مشغول آرام کردن کادر گیتی بود.

*ضربه پنالتی بلو را سپهر محمدی گرفت ولی در ریباند این بازیکن موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

*اعتراض شدید احمد شمس نسبت به داوری باعث شد تا رضایی حکم به اخراج وی دهد که شمس راضی به بیرون رفتن از کنار زمین نبود تا با دخالت پاسبانی از زمین خارج شود.

*دو تیم با حساب ۲-۱ به رختکن رفتند.

*طیبی بعد از به ثمر رساندن دومین گل خودش و سومین گل مس به سمت بهروز جعفری رفت و وی را در آغوش گرفت سپس با حرکت دست به نجفی اشاره کرد و گلش را تقدیم وی کرد.

*در حالی که ۳دقیقه از نیمه دوم گذشته بود گیتی‌پسندی ها تایم اوت گرفته و رو به بازی پاورپلی آوردند.

*احسان سهیلی بازیکن گیتی‌پسند روی نیمکت خون دماغ شد که حسین حیدری دروازه‌بان دوم گیتی به وی کمک می‌کرد.

*رضا لک بخاطر اشتباهات مکرر بازیکنانش در پاورپلی عصبی شد و هر بار توپ از دست می‌رفت واکنش جالبی داشت.

*اسماعیل وطن‌خواه که بخاطر فشار بازی دچار گرفتگی عضلات شده بود با کمک حیدری کشش انجام می‌داد تا به شرایط بازی بازگردد.

IMG_5222

*گیتی‌پسندی‌ها ۴ دقیقه مانده به پایان بازی روی ضربه علی عابدین و دخالت مهران عالیقدر گل دوم را به ثمر رساند تا به ادامه بازی امیدوار باشند.

*حسین طیبی روی یک توپ ربایی از احمد اسماعیل‌پور گل بی دروازه‌بان گیتی را گشود تا اعتراض نیمکت‌نشینان گیتی بلند شود. گیتی‌پسندی‌ها معتقد بودند که روی اسماعیل‌پور خطا شده که رضایی این بار مهدی پاسبان را از نیمکت اخراج کرد.

*در حالی که ناظر بازی در حال راهنمایی سرپرست گیتی به بیرون از محوطه بازی بود تدارکات گیتی‌پسندی ها که از روی سکو بازی را دنبال می‌کرد اعتراض سختی به ناظر کرد بصورتی که ضربه‌ای به صورت وی نیز وارد نمود که ناظر از کوره در رفت و کار به جاهای باریک می‌کشید که با دخالت اطرافیان ختم به خیر شد.

*در دقایق پایانی بازی ناصر رنجبر از هواداران خواست تا با سوت زدن‌های مکرر روی گیتی‌پسندی‌ها فشار بیاورند تا نتوانند فشاری روی دروازه مس بیاورند.

*بعد از اتمام بازی علیرضا افضل با مشت‌های گره کرده شروع به شادی کرد که به مذاق گیتی پسندی ها خوش نیامد و باعث ایجاد درگیری و تنش شد.

*چند تن از بازیکنان به همراه نیکمت‌نشینان گیتی به سوی داور حمله کردند که با دخالت نیروی انتظامی قضیه تمام شد ولی رضایی با کارت قرمز سعید تقی‌زاده را اخراج نمود.

IMG_5712

*داوران بخاطر اعتراض گیتی‌پسندی ها نمی توانستند راهی رختکن شوند و بعد از معطلی چند دقیقه‌ای از در پشتی راهی رختکن شدند.

*افشین دبیری با حضور در زمین به مسئولین و بازیکنان مس تبریک گفت و با حامد نجفی خوش و بش کرد.

*در حالی که تماشاگران مس مشغول تشویق تیم خود بودند نسبت به اتفاقات آخر بازی و درگیری‌ها واکنش نشان دادند که به مذاق مهران عالیقدر خوش نیامد و شروع به تهدید تماشاگران نمود که در این لحظه چند بطری به سمت وی پرتاب شد.

*وقتی که تدارکات اصفهانی مس قصد خروج از رختکن را داشت احمد شمس نسبت به وی واکنش نشان داد و کار به درگیری می‌کشید که نیروی انتظامی مداخله کرد.

*وقتی دو تیم قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند جنتی خطاب به افضل گفت :«شخصیتت معلوم شد و …» که افضل در جواب وی گفت :«روزی دست خداست آقای جنتی!!!» که درگیری فوق‌العاده اتو کشیده میان دو طرف بود.

*عراقی‌زاده و شیخ‌الاسلام بخاطر حرف‌های احمد شمس با همدیگر به جر و بحث پرداختند که شیخ الاسلام گفت :«حیف است با این همه امکانات و بازیکن همچین آدم بی‌ادبی در باشگاه نگه می‌دارید اگر می‌خواهید موفق شوید وی را اخراج کنید.»

*آنالیزور گیتی‌پسند با ماموران نیروی انتظامی درگیری لفظی پیدا کرد که حرف زشت مامور نیروی انتظامی باعث به وجود آمدن درگیری دوباره وی با پاسبانی و عراقی‌زاده شد. پاسبانی با داد و بیداد عنوان نمود وقتی رئیس نیروی انتظامی چنین حرفی بزند از دیگران دیگر انتظاری نیست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق.گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

آقای افضلی اگه جنتی نبود لیگ دسته دو هم کسی راهت نمیاد چه برسه به لیگ برتر.

عشق.گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۰۷

آقای افضلی شما نمیخاد دم از خدا بزنی یکم شخصیت داشته باش …با یه برد فکر نکن جایی خبریه جوجه را آخر فصل میشمارند

عشق.گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۱۵

آ قای جنتی عشق مایی سلطان همه دیدند که برنده بازی گیتی بود و مانند همیشه داوری نتیجه بازی رو عوض کرد شخصیت شما بالاتر از آنهاست که بخواهی با افضلی هم کلام بشی

عشق.گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۱۸

جنتی دوستت داریم و مطمن باش گیتی به یاری خدا قهرمانه

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۲۱

ببین چکار کرده افضل که صدای رفیق خودش(عبدیزدان ))هم در اومده و درگیرشده.واقعا تا کی برد به هر قیمت؟اقای جنتی حیف شما که با ادم بی ادبی مثل افضل هم کلام بشید.اقای افضل شما دیگه هیچ جایی توی اصفهان ندارید.

اصفهانی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۳۰

عشق گیتی کاملا باهات موافقم هرکی افضلی رو نشناسه ما اصفهانی ها خوب میشناسیمش

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

ایول سلطان خوب پوزشونو زدی زمین.تو اصفهانم حقتون باخت نبود.ب امید قهرماااااااانی

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۳

علی افضل برای تو و پسرت مهرداد جابری جایی تو فوتسال اصفهان نیست

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۵

علی افضل تو اگه مربی بزرگی بودی برای ۱بارم که شده تیم ملی را دست تو میدادند همه میدونند که چه آدمه کوچیکی هستی

طرفدار گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۲۶

افضل بنده خدا دلش برا نیمکت گیتی تنگ شده بود خخخ

طرفدار گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۲۸

بنده خدا اگه هنر داره بازیکن سالاری را توتیمش جمع کنه.

طرفدار گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۳۰

حاج علی جنتی را عشقه.

تبریز دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۷:۳۱

اگر بین شما اصفهانی ها درگیری هست و هیچ وقت همدیگر رو قبول ندارین، به ما ارتباطی نداره، فقط یادتون باشه استاد افضل تا وقتی مربی تیم تبریزی هست. هیچ کس جرأت توهین به ایشون را نداره، چون مهمون ما تبریزی هاست. ما هم مثل بعضی ها نیستیم که مهمون کتک زن باشیم، مطمئن باشید تا آخر پای افضل که مهمون ما هست هستیم و تیممون هم به لطف یزدان و تلاش بچه های باغیرتمون قهرمان می شه و همانند دو سال گذشته که گیتی پسند کاپ ندیده، امسال هم آرزوی کاپ را با حضور مس سونگون و دبیری تبریز به خواب خواهید دید. فعلا کمی با هم دعوا کنین ببینینم چی میشه.

آذربایجان دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۷:۵۹

جریان تراکتور هنوز یادمان نرفته …تیم گیتی پسند اگه به داوری اعتراض داری بروبه همشهریت فحش بده….

عشق.گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

تبریز.اون که کاپ ندیده شما هستید نه گیتی.ما خدارو شکر قهرمان آسیا هم شدیم وعقده نداریم شما حالا حالا حالا باید دست و پا بزنید تا دبیری و مس قهرمان بشه… خخخه

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

عشقیم آذربایجان
ما هم اگه تو فدراسیون لابی میکردیم خیلی وقت پیش قهرمان بودیم چه در فوتبال چه در فوتسال…آذری ها غیرت دارن نمیخوام به هر قیمتی قهرمان بشن.

عشقیم آذربایجان دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

ما هم اگه تو فدراسیون لابی میکردیم خیلی وقت پیش قهرمان بودیم چه در فوتبال چه در فوتسال… آذری ها غیرت دارن نمیخوان به هر قیمتی که شده قهرمانی کسب کنن

تبریز دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

آره ما کاپ ندیده هستیم چون تبانی بلد نیستیم. ما کاپ ندیده هستیم چون سکه داخل گز گذاشتن بلد نیستیم. ما فقط بلدیم داخل زمین توپ رو داخل گل حریف بذاریم. والسلام

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

افضل حال همشون رو گرفت از جنتى و طاهرى و … اون از اول فصل که محل بشون نذاشت و اومد تبریز و اینم از بازى که بردشون و داشتن میسوختن بدبختا، جنتى فکر کردى چون پول دارى همه کارى میتونى بکنى، نه اقا هنر ادم رو نمیشه با پول عوض کرد وامروز افضل هنرش رو به رخ همه کشید ، گیتى باید التماس کنه تا افضل مربیش بشه

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

همین حاج علی فوتسال اصفهان و استعدادهاى اصفهان رو نابود کرده

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

سلطان اسیا داش حسین طیبی

اصفهانی واقعی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

چرا کامنت منو نذاشتید؟ یکم بیطرف باشید

عشق.گیتی پنجشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۴۱

تبریز
اونی که تبانی میکنه و سکه میده افشین دبیری هست نه گیتی ما با هنر خودمون قهرمان میشیم یادت رفت دو سال پیش با شمسایی بازی برده مارو با تبانی که با آقای سهرابی داور بازی انجام دادید نتیجه عوض شد برید خجالت بکشید نمیخواد دم از پاکی بزنید ولی این رو بدون دلیل قهرمانی ما اینه که ما اصفهانی هستیم و همیشه قهرمان

علی پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۲۸

یعنی خاک تو سر شما اصفهانی ها کنم ک علی افضل هفتمین مربی جهان رو دارید میفروشید