کد خبر : 52930
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 10:28
-

کمیته فنی مخالف حضور بانوان در جام جهانی کوچک بود!

کمیته فنی مخالف حضور بانوان در جام جهانی کوچک بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره جلسه روز سه شنبه کمیته فنی فوتبال ساحلی و فوتسال اظهار داشت: در این جلسه رویدادهای اخیر این دو رشته را مورد بررسی قرار می دهیم. از ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال دعوت کردیم تا در این جلسه حضور پیدا کند و برنامه های کوتاه و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره جلسه روز سه شنبه کمیته فنی فوتبال ساحلی و فوتسال اظهار داشت: در این جلسه رویدادهای اخیر این دو رشته را مورد بررسی قرار می دهیم. از ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال دعوت کردیم تا در این جلسه حضور پیدا کند و برنامه های کوتاه و بلندمدت خود را ارائه دهد. ما از سال ۲۰۱۸ باید در جام ملت های آسیا در رده پایه شرکت کنیم که نیاز است از همین حالا برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم. همچنین این تیم در گرندپریکس برزیل شرکت کرده بود که باید درباره نتایج و عملکرد این تیم در جلسه ۱۰ آذر بحث و بررسی شود.

وی همچنین افزود: میرشمسی سرمربی تیم ملی فوتسال ساحلی نیز در این جلسه حضور پیدا می کند تا درباره نتایج تیم ملی کشورمان در رقابت های بین قاره ای توضیحاتی را ارائه دهد.

ترابیان در پایان گفت: همچنین تیم ملی فوتسال بانوان که این روزها به عنوان قهرمان آسیا از آن یاد می شود اخیرا در جام جهانی شرکت کرده که باید نتایج این تیم را نیز مورد بررسی قرار دهیم. البته کمیته فنی از قبل مخالف حضور بانوان فوتسالیست در این رقابت ها بود. چون می دانستیم سطح این مسابقات طوری نیست که به فوتسال کشورمان کمک کند اما برخی اصرار داشتند این اتفاق بیفتد و در نهایت دیدید که دو رده نسبت به دور گذشته سقوط کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.