کد خبر : 53094
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 14:52
-

تماشاگران یار ششم ما در این دیدار بودند/ نمی‌توانستم ببازم که آدم خوبی برای دوستان شوم!

تماشاگران یار ششم ما در این دیدار بودند/ نمی‌توانستم ببازم که آدم خوبی برای دوستان شوم!

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد رویارویی با تیم سابقش گفت: من کاری با تیم سابق خود ندارم. فوتبال و فوتسال حرفه‌ای شده و در هر تیمی کار کنم نسبت به آن عرق و تعصب دارم. امروز بازیکنانم با وجود داشتن چند محروم و مصدوم جانانه جنگیدند و توانستند با

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد رویارویی با تیم سابقش گفت: من کاری با تیم سابق خود ندارم. فوتبال و فوتسال حرفه‌ای شده و در هر تیمی کار کنم نسبت به آن عرق و تعصب دارم. امروز بازیکنانم با وجود داشتن چند محروم و مصدوم جانانه جنگیدند و توانستند با حمایت بی‌نظیر هواداران که واقعا امروز سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند یار ششم تیم ما هستند سه امتیاز بازی را کسب کنیم. این بازی از لحاظ جدولی برای هردو تیم حساس بود و می تواند در تعیین قهرمان لیگ تاثیر گذار باشد که شکر خدا بازیکنانم با معنی کردن تعصب توانستند پیروز بازی شوند.

سرمربی مس سنگون در مورد حواشی بعد از بازی گفت: تیم حریف که بازی را واگذار کرده بود با این کارها دنبال جوسازی و لوث کردن برد تیم ما بود ولی دوران این کارها تمام شده است و ما و مردم آذربایجان برنده این بازی شدیم.

وی در مورد عملکرد داوری بازی گفت: بازی سختی بود که هر دو تیم هم نیاز داشتند پیروز این بازی شوند و داور هم اشتباهاتی به ضرر و سود هر دو تیم داشت و نمی‌توان گفت تیمی از اشتباه داوری ضرر کرده است.

افضل در مورد اتفاقات بیرون سالن و حرف‌هایش با جنتی گفت: متاسفانه کادر فنی و مدیران تیم گیتی‌پسند مسائل فنی را کنار گذاشته‌اند و دنبال توجیه نتایج خود از راه‌های غیرفنی هستند. در فوتبال حرفه‌ای نیز مربیانی همچون کلوپ، مورینیو، گواردیولا و … کنار زمین خوشحالی می‌کنند و بالا پایین می‌پرند و این حق طبیعی من است که از پیروزی تیمم خوشحال باشم. اکنون با پیروز در این دیدار ما به صدر جدول نزدیک شدیم و من بلد نیستم فیلم بازی کنم و جلوی تیم سابق خود شادی نکنم و ببازم تا آدم خوبی بشوم.

سرمربی مس سنگون تاکید کرد: این حق طبیعی من بود بعد از پیروزی شادی کنم و در این شادی به کسی هم بی احترامی نکردم. علی افضل نیازی به پول این فوتسال ندارد و از روی عشق و علاقه مربیگری می‌کند و اگر از این راه پولی بدست آمد خدا را شاکرم و اگر پولی هم کسب نکنم باز هم خدا را شکر می‌کنم. برای من جای سوال است اگر نیمکت ما بی‌احترامی کرده و فحش داده چرا پس از نیمکت ما کسی اخراج نشده ولی از طرف مقابل داور رای به اخراج داد؟ امیدوارم افراد صادق باشند و کلاه خود را پیش خدا قاضی کنند و دنبال توجیه باخت خود به هر نحوی نباشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

حرف نزن بابا همه اینا تقصیره خودتههه فقط حاشیه دااارییی

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

تو انقدر عقده گیتی رو داری که هنوز لباسهای گیتی رو میپوشی.

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

در مورد بی ادبی و فحاشی های بازیکن خودتون جابری به مربیان و بازیکنان و مسئولین گیتی پسند چرا حرف نمیزنید.این بازیکن بی ادب رو باید محروم کنن.هر چند این کارها رو از خود شما یاد میگیره.

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

علی افضل سعی کن حرف زدن یاد بگیری آه خیلی از بازیکنان اصفهانی پشت سر تو هست

عرفان دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

خدا خودش همه جور میدون چقدر دشمن داری و حسود.سلطان افضل همیشه بهترین بودی تو همه شرایط..

طراح دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

آقای افضل اگر از ابتدا با اخلاق ورفتار صحیح برخورد میکردید .الان در بین مردم اصفهان ودر تیم خودتون مربی گری میکردید، ولازم نبود چنین برخوردهای انجام دهید.
یادتان نرفته که بازیکنان از فحاشی شما چقدر ناراحت بودند وحتی کار به اعتصاب کشید.
علی آقای افضل مربیگری شما واوج گرفتنتان وقهرمان آسیا شدن و….همه از لطف وپول همان کسانی بود که شما در پایان بازی برایشان مشت گره کردید وهرچه دلتان خواست گفته اید..
حاشا به معرفت پهلوانی ومردانگی….
والله علیم بصیر

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

خیلی این جابری عقده گیتی را داره اخه تو که هیچی بلد نیستیی تورا چه به گیتی!!

عشق.گیتی سه شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

افضلی خجالت بکش برو از این کارات دست بردار زشته……
انشاالله اومدی اصفهان از خجالتت در میایم

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۲۰

دمش گرم علی جنتی که تورا انداخت بیرن از گیتی