کد خبر : 53124
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 11:56
-

حسن‌زاده: خوشحالم به صدر جدول برگشتیم/به شمسایی تبریک می گویم

حسن‌زاده: خوشحالم به صدر جدول برگشتیم/به شمسایی تبریک می گویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده اظهار کرد: پساز چندهفته ناکامی خواستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با۶ گل از سد فرش‌آرا بگذریم وصدرنشین لیگ فوتسال شویم. وی افزود: این برد روحیه خوبی را به ما داد و امیدوارم با همین روند بتوانیم ادامه دهیم و قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده اظهار کرد: پساز چندهفته ناکامی خواستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با۶ گل از سد فرش‌آرا بگذریم وصدرنشین لیگ فوتسال شویم.

وی افزود: این برد روحیه خوبی را به ما داد و امیدوارم با همین روند بتوانیم ادامه دهیم و قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال را کسب کنیم.
حسن‌زاده درباره شرایط تیم حریف بیان کرد: فرش‌آرا بسیار تیم خوب و تاکتیکی است و از پیروزی مقابل این تیم بسیار خوشحال هستیم، اما نباید به این برد مغرور شویم و ادامه همین روند قهرمانی این مسابقات را کسب کنیم.

وی درباره داوری گفت: به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت و اما داور هم انسان است و بعضی اوقات اشتباه می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال تاسیسات درباره مراسم برترین‌های آسیا بیان کرد: هر ۳ نماینده مردسال آسیا در فوتسال از ایران بودند و فرقی هم نداشت کدام برنده این جایزه می شدیم، اما مهم تاسیسات بود که آن هم بهترین تیم فوتسال آسیا برای شمسایی نیز آرزوی موفقیت می کنم و این جایزه را به او تبریک می‌گویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.