کد خبر : 53258
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 14:53
-

عراقی زاده:داور یار ششم مسی ها بود/دپارتمان داوری نباید در چینش داوران احساسی عمل کند/برخی عقده گشایی ها سبب تنش در بازی شد

عراقی زاده:داور یار ششم مسی ها بود/دپارتمان داوری نباید در چینش داوران احساسی عمل کند/برخی عقده گشایی ها سبب تنش در بازی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده درباره حواشی دیدار روز گذشته این تیم مقابل مس سونگون در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در روزی که بازیکنان ما خیلی خوب نبودند در زمین هم باید با شش نفر می‌جنگیدند که آن نفر ششم داور مسابقه بود. وی با بیان اینکه بازیکنان ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده درباره حواشی دیدار روز گذشته این تیم مقابل مس سونگون در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در روزی که بازیکنان ما خیلی خوب نبودند در زمین هم باید با شش نفر می‌جنگیدند که آن نفر ششم داور مسابقه بود.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما باید به خودباوری برسند، افزود: البته برخی بازیکنان ما هنوز به این باور نرسیده‌اند که در تیمی بازی می‌کنند که همیشه مدعی قهرمانی است و نباید تحت تاثیر برخی مسائل قرار بگیرند، علاوه براینکه باید نمایش خوبی هم ارائه می‌دادند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به اتفاقات این دیدار گفت: در تبریز بازی از لحاظ فنی خوب بود اما داور دوم به دلیل جوانی و کم‌تجربگی تحت تاثیر تماشاگران قرار گرفته بود و سوت‌های پی در پی این داور به سود مس، سبب شد تا بازی ما به هم بریزد.

وی بیان کرد: البته ما فیلم اشتباهات تاثیرگذار داوری مسابقه را برای کمیته داوران ارسال می‌کنیم اما می‌دانیم که ارسال فیلم دیگر دردی از ما دوا نمی‌کند چون پس از بازی و با ارسال فیلم اشتباهات امتیازی به تیم ما که متضرر شده، تعلق نمی‌گیرد.

عراقی‌زاده با انتقاد از نحوه انتخاب داوران تصریح کرد: دپارتمان داوری فوتسال و آقای غفاری نباید در چینش داوران احساسی عمل کنند که سبب شود مانند هفته‌های پایانی فصل گذشته داوران مسیر قهرمانی را مشخص کنند.

وی افزود: ما به سلامت داوران اعتقاد داریم اما باید داورانی برای مسابقات انتخاب شوند که کمترین اشتباه را داشته باشند نه اینکه با سوت تماشاگران به سمت میزبان غش کنند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند درباره اتفاقات جنجالی این دیدار گفت: ما سال گذشته هم دو بار در تبریز و اصفهان به مس باختیم اما هیچ گونه اعتراض و جنجالی پیش نیامد ولی امسال متاسفانه پس از بازی حرکاتی صورت گرفت که در ﺷﺄن فوتبال تبریز و اصفهان نبود و برخی عقده‌گشایی‌ها سبب این تنش‌ها شد.

وی با تقدیر از سرپرست تیم مس و نیروی انتظامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این بین بازیکن اخراجی سال‌های گذشته گیتی‌پسند به دنبال ایجاد جنجال و فحاشی بود که با درایت اعضای تیم تبریزی و خودداری بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند مسئله جمع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

جناب آقای عراقی زاده
واقع بین باش، چرا میخوای با عوام فریبی توجیه ضعف تیم رو به گردن زمین و داور و هوا و …. بندازی ،
باید بپذیری تو این بازی مس سر تر از شما بود و اگه همینطوری هم بازی کنید از قهرمانی بیشتر فاصله میگیرید

نام ... سه شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

بجاى این حرفها برین کادر فنیتونو درست کنین گیتى اینقدر بدبخت شده که زندى پور و أورده که همش عشق عکس و اینستاگرام و فضاى مجازى داره تو رویاهاشم نمیدید بیاد گیتى تیم بزرگ ادم بزرگ میخاد

نام ... چهارشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

ببخشید شما؟
معذرت می خوام شما کجای ورزش و فوتسال و کلاه کجای این دایره بودین آقاااا