کد خبر : 53128
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 12:00
-

فلاح : باید به نباختن عادت کنیم

فلاح : باید به نباختن عادت کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح گفت: شب گذشته بازی بسیار سختی پشت سر گذاشتیم و خوشحالم بازیکنان جوان مقاومت با رسیدن به هماهنگی لازم روزهای خوبی را پشت سر می گذارند. وی افزود: بازی کردن مقابل تیم منصوری آن هم در ورامین کار بسیار سختی است اما بازیکنان من با انجام یک بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح گفت: شب گذشته بازی بسیار سختی پشت سر گذاشتیم و خوشحالم بازیکنان جوان مقاومت با رسیدن به هماهنگی لازم روزهای خوبی را پشت سر می گذارند.
وی افزود: بازی کردن مقابل تیم منصوری آن هم در ورامین کار بسیار سختی است اما بازیکنان من با انجام یک بازی شجاعانه و قابل قبول یکی دیگر از تیم های قدرتمند لیگ برتر را متوقف کردند.
فلاح زاده گفت: هفته گذشته نیز در مقابل مس سونگون که برای قهرمانی می جنگد موفق ظاهر شدیم و تلاش می کنیم با تمرینات بیشتر روند بی شکستی را در بازی های پیش رو ادامه دهیم.
وی با تقدیر از عملکرد بازیکنان در هفته های اخیر ، یاداور شد: همانطور که بارها در گفت وگوهایم متذکر شدم تیم مقاومت جوان است و باید برای پخته شدن بازی های زیادی انجام دهد ، خوشبختانه بازیکنان نسبت به نیم فصل اول به لحاظ ذهنی و فنی آماده تر شده اند و این سبب موفقیت تیم در نیم فصل دوم شده است.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ادامه داد: تلاش می کنیم این روند را ادامه دهیم و در هر بازی با رویکردی متفاوت برای کسب امتیاز وارد زمین بازی شویم.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.