کد خبر : 53120
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 11:51
-

نظری: فوتسال پرچم ایران را بالا برد

نظری: فوتسال پرچم ایران را بالا برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل فرش آرا انجام دادیم و از کسب ۳ امتیاز این بازی بسیار خوشحال هستیم. بازیکنانمان در این دیدار بسیار خوب عمل کردند و موفق شدند با نتیجه سنگینی تیم حریف را شکست دهند و برای صدر بر گردند. وی درباره تیم فرش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل فرش آرا انجام دادیم و از کسب ۳ امتیاز این بازی بسیار خوشحال هستیم. بازیکنانمان در این دیدار بسیار خوب عمل کردند و موفق شدند با نتیجه سنگینی تیم حریف را شکست دهند و برای صدر بر گردند.

وی درباره تیم فرش آرا گفت: این تیم بسیار خوب و با تکنیکی است و از قدرت های لیگ نیز محسوب می شود، اما این دیدار در زمین اختصاصی خودمان برگزار شد و با استفاده از این فرصت توانستیم به صدر برگردیم.

نظری درباره مراسم بهترین‌ها گفت: خداراشکر کشورمان سه نماینده داشت و از کسب این جایزه توسط وحید شمسایی خوشحال هستیم. فوتبال پرچم دار ایران است و امیدوارم به این رشته بیشتر اهمیت دهند.

وی درباره مصدومیتش اظهار کرد: در دیدار گذشته مقابل میثاق دچار مصدومیت جزئی شدم و صلاحدید کادر فنی در این دیدار استراحت کردم تا در دیدار هفته آینده با آمادگی بالاتری حضور پیدا کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.