کد خبر : 53097
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 9:39
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی:بازگشت مصدومین تیم را به شرایط نرمال بازگرداند

نعمتی:بازگشت مصدومین تیم را به شرایط نرمال بازگرداند
سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: بازگشت مصدومین باعث شد این تیم به شرایط نرمال برگردد و عملکرد خوبی مقابل تیم آذرخش بندرعباس داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نعمتی پس از پیروزی تیمش بر تیم آذرخش بندرعباس افزود: با توجه به استراحتی که بازیکنان تیم پشت سر گذاشته بودند تیم به یک آمادگی نسبی رسیده بود و به همین دلیل توانستیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه پیروزی مقابل تیم آذرخش نتیجه تلاش بازیکنان بود خاطر نشان کرد: هواداران خوب مشهدی هم نقش بسزایی در پیروزی ما بر تیم آذرخش داشتند که از تمام این عزیزان تشکر می کنم.
نعمتی در باره داوری این مسابقه نیز گفت: شرایط بازی سنگین بود اما در مجموع از قضاوت داوری راضی هستیم.
وی افزود: بعد از چند هفته شکست متوالی توانستیم به شرایط نرمال بازگردیم و امیدوارم بتوانیم با انگیزه مطلوب در ادامه رقابت ها نتایج خوبی کسب کنیم.
وی در باره نرفتن تیم فردوسی به اصفهان برای جدال با نماینده این استان اظهار کرد: قبول دارم کار حرفه ای نبود، اما با اتخاذ تصمیمات لازم توانستیم بهترین کار ممکن را انجام دهیم و نرفتن تیم به اصفهان بهترین تصمیم بود.
نعمتی ادامه داد: اگر با تیم گیتی پسند بازی می کردیم بازیکنان مصدوم خود را که در حال بهبودی بودند برای این مسابقه از دست می دادیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.