کد خبر : 53312
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 - 22:58
-

کشاورز قزوین در رقابت‌های دسته اول کشور شرکت نمی کند

کشاورز قزوین در رقابت‌های دسته اول کشور شرکت نمی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود عبدالهی اظهار کرد: رقابت های لیگ یک فوتسال کشور در حالی از هفته آینده آغاز می شود که قرار دادی بسته نشده و هنوز مدارکی به فدراسیون ارسال نشده است. سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین بیان کرد: قرعه کشی رقابت های دسته اول صورت گرفته و تیم کشاورز در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود عبدالهی اظهار کرد: رقابت های لیگ یک فوتسال کشور در حالی از هفته آینده آغاز می شود که قرار دادی بسته نشده و هنوز مدارکی به فدراسیون ارسال نشده است.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین بیان کرد: قرعه کشی رقابت های دسته اول صورت گرفته و تیم کشاورز در گروه دو این رقابت ها با تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تهران، رسالت کرمان، زاگرس خوزستان، شاهد شیراز، شهرداری ساوه، پنت هاوس مشهد، چکاد آتیه جوان شهریار، شهرداری نکاء و مبل کریمی البرز هم گروه است.

وی افزود: با توجه به اینکه زمانی به آغاز رقابت ها نمانده و سالن و امکانات و شرایط مادی نداریم احتمال دارد از این رقابت ها انصراف دهیم.

عبدالهی با بیان اینکه در صورت حمایت تیم قزوین به لیگ برتر صعود می کند، افزود: شهر قزوین پتانسیل این را دارد که در لیگ برتر با یک تیم بومی شرکت کند در صورتی که حامیان مالی قدم به میدان بگذارند.

استان قزوین بیش از ۱۵ بازیکن فوتسال در لیگ برتر و دسته اول بزرگسالان کشور شاغل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منتقد شدید چهارشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

باید به ریش افتخاری وجابری خندیدهههههخخخههخههههههه