کد خبر : 53336
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آذر 1394 - 17:09
-

کریمی: برای بازی با پرتغال ۱۴ تا ۱۵ ساعت فرصت داشتیم

کریمی: برای بازی با پرتغال ۱۴ تا ۱۵ ساعت فرصت داشتیم
بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از مسابقات جام جهانی کوچک و کسب عنوان هفتمی معتقد است؛ این مسابقات سطح بالایی داشته و خستگی ناشی از سفر طولانی نیز باعث شد چنین نتایجی به دست آید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی درخصوص مسابقات جام جهانی کوچک گفت: بازی‌های سخت و فشرده‌ای داشتیم. سطح این مسابقات قابل مقایسه با رقابت‌های اروپایی و جهانی نیست. این مسابقات تفاوت فوتسال آسیا، اروپا و جهان را مشخص می‌کند.
وی افزود: برزیل و پرتغال از بهترین‌های جهان هستند و رقابت با آنها بسیار سخت بود، اما اگر به این مسابقات اعزام نمی‌شدیم در باد قهرمانی آسیا می‌ماندیم و فکر می‌کردیم کامل هستیم، اما با این اتفاق و نتایجی که به دست آوردیم، متوجه شدیم که هیچ چیز از فوتسال نمی‌دانیم.

بهترین بازیکن فوتسال ایران خستگی را در کسب نتایج تیم ملی ایران موثر دانست و ادامه داد: بعد از سه روز به گواتمالا رسیدیم و شرایط برای ما واقعا سخت بود. برای بازی با پرتغال ۱۴ تا ۱۵ ساعت فرصت داشتیم و فکر می‌کنم همین عامل می‌تواند در عملکردمان تاثیر گذاشته باشد.

وی افزود: به نظر من خستگی یکی از عوامل است و دلیل اصلی نیست. یکی از دلایل نتایج‌مان این است که باید خیلی کار کنیم و به همین راحتی نمی‌توان فوتسال بازی کرد. امیدوارم مسئولان ما را حمایت کنند.

کریمی درخصوص شکست برابر کاستاریکا و نزول در رده بندی مسابقات در مقایسه با دوره‌های قبل اظهار داشت: در شرایطی عنوان پنجمی مسابقات دو سال قبل را به دست آوردیم که تیم ملی فوتسال ۴ سال گذشته بسته شده بود و کادر فنی قوی بود و تغییر و تحولی در تیم ایجاد نشده بود نه اینکه در فاصله یک سال کادر فنی تغییر کند و مدیر فنی در مدت کوتاهی مشخص شود.

وی افزود: برای اینکه در مسابقات جهانی رقابت کنیم باید تمرینات جهانی نیز داشته باشیم. من آنقدر خسته بودم که نمی‌توانستم در زمین بازی بدوم. از لحاظ بدنی نسبت به تیم‌های حریف ضعیف تر بودم. این نتایج تلنگری شد، چون قبل از این مسابقات چنین فکری نمی‌کردم و دیگر خودم را کامل نمی‌دانم. این مسابقات چه رسمی و چه غیر رسمی بالاترین سطح رقابت‌های فوتسال جهان بود و همه تیم‌ها این مسابقات را اصلی و جایی برای نشان دادن توانمندی خودشان می‌دانستند، اما تنها ایران این مسابقات را به چشم رقابتی دوستانه دید.

منبع:نسیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.