کد خبر : 53537
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 20:26
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم: به بازیکنانم افتخار می کنم/ درخشش نظری در نتیجه بازی تاثیر گذار بود

اصغری مقدم: به بازیکنانم افتخار می کنم/ درخشش نظری در نتیجه بازی تاثیر گذار بود
سرمربی دبیری تبریز گفت: نبود بهترین بازیکن آسیا در ترکیب این تیم در بازی تیمش تاثیرگذار بود و ما توانستیم بیشترین بهره را از نبود وی ببریم.

جواد اصغری مقدم در گفتگو باخبرنگارپایگاه خبری فوتسال ایران در تبریز گفت: ما امروز در برابر قهرمان آسیا که اخیرا عنوان بهترین تیم آسیا را نیز از آن خود کرده بود بازی داشتیم. بخاطر همین مسائل پیش بینی بازی سخت را کرده بودیم و در طول هفته هم نکات تاکتیکی و هم روحی و روانی را با بازیکنان کار کردیم تا با شرایط خوب در بازی حاضر شوند.ما در جریان بازی از تاسیسات عقب افتادیم ولی به بازیکنان تاکید کرده بودیم که در صورت عقب افتادن تمرکز خود را از دست ندهند و عصبی به بازی ادامه ندهند که همین باعث شد ما در نیمه دوم با ارایه یک بازی بهتر نتیجه را عوض کنیم و دل هوادارانمان را که واقعا سنگ تمام گذاشتند را شاد کنیم.

وی همچنین گفت: تیم ما نیمه اول هم خوب کار کرد و اگر درخشش مصطفی نظری نبود نتیجه نیمه اول متفاوت می شد و ما بازنده به رختکن نمی رفتیم.من به بازیکنانم که با جان و دل تلاش کردند و با همدلی و صرف فعل خواستن توانستند نتایج قابل قبولی را بگیرند افتخار می کنم.همچنین امروز نبود وحید شمسایی بهترین بازیکن آسیا بخاطر مصدومیت نیز در بازی تاثیر گذار بود.

اصغری مقدم در مورد داوری بازی نیز گفت: در همه بازی ها اشتباهات جزئی از سوی داوران رخ می دهد که این اشتباهات طبیعی است ولی داوری امروز خوب بود و اشباه تاثیر گذاری انجام نداد.

وی در مورد رسیدن تیمش به صدر جدول گفت: ۶ هفته از بازی ها باقی مانده که ما نسبت به گیتی پسند و تاسیسات یک بازی بیشتر داریم که این کار ما را سخت تر می کند.تیم ما برای قرار گرفتن بیین چهارتیم بالای جدول بسته شده بود کخه تلاش و همت بازیکنان و حمایت هواداران ما را به این جایگاه رسانده است.حفظ صدر جدول از رسیدن به صدر مهم تر است.تیم ما مدعی قهرمانی نیست ولی نا امید نیست ما تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم دل مردم آذربایجان رات شاد کنیم.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد از ساری جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

این برد خوب رو به دوست خوبم آقا جواد تبریک عرض میکنم

نام شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۰۴

جواد اصغرى دیگه پر رو نشو حالا یه بازى رو بردى ها؟؟!! یعنى مصطفى نظرى نبود زیاد گل میزدى؟! شانس آوردى روز ما نبود وگرنه الان جرات حرف زدن نداشتى!!

بی نام شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

پرو تویی که باختیو حرف می زنی عجب رویی داری با این همه بازیکن باختی حرف نزن دیگه اه اه اه

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

زشت واسه مربی بازیکنی که همش دنبال کامنت گذاشتن واقعا زشته