کد خبر : 53555
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 20:44
-

افشین دبیری: امیدوارم قهرمانی در پایان فصل در تبریز بماند/ شعار «آذربایجان تیملری فرق المز رهلری» در عمل معنا شد!

افشین دبیری: امیدوارم قهرمانی در پایان فصل در تبریز بماند/ شعار «آذربایجان تیملری فرق المز رهلری» در عمل معنا شد!

افشین دبیری رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز پس از برتری تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایرانگفت: الحمدالله تلاشی که بچه‌ها در تمرینات انجام داده بودند به ثمر نشست و توانستیم این دیدار بزرگ را با برتری پشت سربگذاریم.بازی امروز از لحاظ فوتسالی یکی از بازی های خوب

افشین دبیری رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز پس از برتری تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایرانگفت: الحمدالله تلاشی که بچه‌ها در تمرینات انجام داده بودند به ثمر نشست و توانستیم این دیدار بزرگ را با برتری پشت سربگذاریم.بازی امروز از لحاظ فوتسالی یکی از بازی های خوب لیگ بود.

وی ادامه داد: تساوی در دو دیدار قبلی تا حدودی ما را نگران کرده بود اما تیم ما در بازی امروز نشان داد که لیاقتش بالاتر از اینهاست و می‌تواند قهرمان شود. همچنین در این بازی ثابت شد که بهترین فوتسالیست‌ها در تبریز هستند و اگر نگاه خوبی به این بازیکنان شود، می‌توانند با حضور در ترکیب تیم ملی برای کشورمان افتخارآفرین باشند.تیم ما در ده هفته گذشته نتایج خوبی را کسب کرده است که نشان می دهد بازیکنان به خودباوری رسیده اند.

رئیس هئیت مدیره باشگاه دبیری تبریز در ادامه بیان داشت: من از تک تک بازیکنانم ممنون هستم و علی الخصوص از هواداران که با تشویق‌های بی امان خود موجب شدند تا این ۳ امتیاز حساس را در تبریز نگه داریم.

وی تأکید کرد: بازی ساده ای نبود چراکه تاسیسات ۷، ۸ بازیکن ملی پوش داشت ولی بازیکنان ما با غیرت آذربایجانی و ترک خود و بازگرداندن نتیجه ۲ بر صفر ثابت کردند که می‌توانند هر کاری را که بخواهند، محقق کنند.

دبیری در پایان در مورد صدرنشین تیمش هم ابراز داشت: هدف ما در اول فصل قرار گرفتن بین چهار تیم اول جدول بود که نتایج تیم و تلاش بازیکنان و همدلی تمامی اعضای باشگاه ما را امیدوار کرد.امروز حضور حامد نجفی مدیرعامل مس،سمندر مدیرعامل گسترش فولاد،بازیکنان سابق دبیری همدلی و اتحاد آذربایجان را نشان داد و شعار معروف آذری ها که می گویند: «آذربایجان تیملری فرق المز رهلری» فقط در حرف نیست و در عمل هم اینگونه است را معنا کردند. امیدوارم از بین دو تیم دبیری و مس، یکی از آنها در پایان فصل به قهرمانی رسیده و بار دیگر جام را به تبریز بازگردانند.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

اگه مدیران دیگر تیمهای مدعی هم فصل گذشته با مشت به صورت داوران میکوبیدند حالا مثل شما تمامی سوتها به نفع اونها میشد و به ضرر رقیباشون.این قهرمانی های کثیف ارزشی نداره

....... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

به خدا ایران فقط آذری و ترک نیست بقیه رو هم دریابید

بی نام شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

دبیری قهرمانی که از راه کثیف بداست بیاد دوزار ارزش نداره یادت هست دو سال پیش هم اینجوری قهرمان شدید بعدش چه بلای سرتون اومد؟؟!! درس عبرت نشد برات؟؟!!