کد خبر : 53588
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 22:26
-

برتری شهروند پس از ده هفته در دیداری کم حاشیه/ هدر رفتن دو ضربه پنالتی نقطه دوم در یک دقیقه!

برتری شهروند پس از ده هفته در دیداری کم حاشیه/ هدر رفتن دو ضربه پنالتی نقطه دوم در یک دقیقه!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری با برتری پرگل ۶ بر صفر مقابل فردوسی مشهد به ناکامی خود پس از ده هفته پایان داد تا به بقا در لیگ برتر امیدوار شود. گزارش و حواشی این دیدار کم حاشیه را در ادامه ببینید. گزارش: بازی حساس دو تیم قعرجدولی لیگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری با برتری پرگل ۶ بر صفر مقابل فردوسی مشهد به ناکامی خود پس از ده هفته پایان داد تا به بقا در لیگ برتر امیدوار شود. گزارش و حواشی این دیدار کم حاشیه را در ادامه ببینید.

گزارش:

بازی حساس دو تیم قعرجدولی لیگ برتر که از اهمیت فراوانی برای سایر تیم های انتهای جدولی نیز برخوردار بود، راس ساعت ۱۶ آغاز شد. تیم شهروند که در سالن مملو از تماشاگر از میهمان خود فردوسی مشهد پذیرایی می کرد، از همان ابتدا بازی را در دست گرفت و حملات زیادی را روی دروازه فردوسی ترتیب داد. ساروی ها خیلی زود مزد حملات خود را گرفتند و در دقیقه ۳ به گل اول خود دست پیدا کردند. پس این گل نیز میزبان تیم برتر میدان بود و توانست گل دوم خود را در دقیقه ۷ به ثمر برساند. اما پس از گل دوم شهروند، شاگردان مصطفی نعمتی به خود آمدند و بازی را در دست گرفتند و در چندین نوبت تا آستانه فروپاشی دروازه شهروند پیش رفتند اما درخشش سید جواد منتظر مانع از گلزنی آنها می شد. در دقایق پایانی نیمه نخست نیز با پایان یافتن محدودیت خطایی شهروند، تیم فردوسی در عرض یک دقیقه صاحب دو ضربه پنالتی نقطه دوم شد که یک ضربه به اوت زده شد و ضربه دیگر توسط منتظر مهار شد تا بهترین فرصت مشهدی ها برای گلزنی از دست برود و این نیمه با برتری دو بر صفر ساروی ها به اتمام برسد.

در نیمه دوم نیز تیم شهروند بازی را در دست داشت و از همان ابتدا فشار زیادی بر روی دروازه فردوسی وارد کرد که باعث به ثمر رسیدن سومین گل میزبان در دقیقه ۲۴ شد. دقیقه ۲۸ نیز گل چهارم شهروند توسط طه مرتضوی به ثمر رسید تا این بازیکن با هتریک خود، کمک شایانی به برتری تیمش کند. مشهدی ها پس از دریافت گل چهارم بازی بهتری را ارائه کردند اما موقعیت های آنها با بی دقتی و درخشش دروازبان حریف به هدر می رفت. پاورپلی کردن تیم فردوسی از دقیقه ۳۶، نتیجه ای معکوس داشت و این تیم شهروند بود که با زدن دو گل دیگر در دقایق ۳۸ و ۳۹، بازی را با نتیجه پرگل ۶ بر صفر به سود خاتمه دهند تا در دوئل نعمتی ها، مهدی نعمتی برنده شود و جدال در قعر جدول در شش هفته پایانی به اوج حساسیت خود برسد.

حواشی:

درب سالن از ساعت ۱۴:۲۰ به روی طرفداران باز شد.

این دیدار بصورت زنده از سیمای طبرستان به روی آنتن رفت.

در حدود ۵ هزار نفر از این مسابقه دیدن کردند.

تیم شهروند با لباس نارنجی و شورت ورزشی مشکی و تیم فردوسی با لباس یکدست آبی رنگ وارد زمین شدند.

این دیدار راس ساعت ۱۶ آغاز شد.

تیم شهروند با ترکیب منتظر، لطفی، عظیمایی، مرتضوی و دستیاران و تیم فردوسی با ترکیب کشتکار، غدیری، فاخر، حاجتی و سهرابی بازی را آغاز کردند.

جابر کیان نژاد که به تازگی بعنوان مربی به جمع کادرفنی شهروند اضافه شد، در این دیدار روی نیمکت این تیم حضور داشت.

دقیقه ۳ گل اول بازی توسط طه مرتضوی برای شهروند به ثمر رسید.

گل دوم شهروند نیز در دقیقه ۷ توسط امیرحسین رسولی زده شد.

عملکرد خوب بازیکنان شهروند ساری با تشویق هواداران این تیم همراه شد.

تشویق شدید محمدرضا کرد بازیکن جوان شهروند ساری از سوی هواداران این تیم به نوعی اعتراض به عدم حضور این بازیکن در زمین مسابقه بود. اما این تشویق ها موجب نشد تا کادرفنی شهروند مجاب به استفاده از این بازیکن جویای نام کند.

دقیقه ۲۴ گل سوم شهروند توسط طه مرتضوی به ثبت رسید.

در دقیقه ۲۵ تیم فردوسی نسبت به عملکرد داوران این دیدار معترض بود. در زمانی که بازی متوقف بود، داریوش کشتکار سنگربان فردوسی با خروج از دروازه اش به داور اول این دیدار اعتراض کرد که با کارت زرد مجید فراهانی سر داور این دیدار جریمه شد.

محمد شماعی بازیکن خوش تکنیک فردوسی مشهد در دقیقه ۲۷ مصدوم شد و با برانکارد وی را از زمین مسابقه خارج کردند.

هاشم محمدی در دقیقه ۲۷ فرصت تک به تک را هدر داد تا دروازه میزبان بسته بماند.

دقیقه ۲۸ باز هم طه مرتضوی گلزنی کرد تا تعداد گل های تیمش به عدد ۴ برسد.

ضربه محکم حمیدرضا ره انجام در صحنه ای، به یکی از تماشاگران حاضر در سالن برخورد کرد که باعث مصدومیت جزیی این هوادار و خنده اطرافیان شد!

تیم فردوسی در پنج دقیقه پایانی روی به تاکتیک پاورپلی آورد.

گل پنجم شهروند توسط حمیدرضا ره انجام در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید.

از روی اشتباه بازیکنان فردوسی و توپ ربایی ساروی ها، گل ششم شهروند بوسیله امیرحسین رسولی زده شد.

این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر به سود میزبان به اتمام رسید تا ساروی ها پس از ده هفته، صاحب پیروزی شوند و ۳ امتیاز این دیدار را به جمع اندوخته های خود اضافه کنند.

در پایان مسابقه، تماشاگران ساروی که از کسب این پیروزی شادمان بودند، به تشویق بازیکنان و مسئولان تیم شان پرداختند.

پس از پایان بازی داریوش کشتکار دروازبان فردوسی مشهد به سمت داوران بازی رفت و به آنها معترض شد که دخالت بموقع مصطفی نعمتی سرمربی این تیم مانع از حادث شدن حاشیه شود. همچنین تعدادی از بازیکنان فردوسی با مهدی هنروری، ناظر این دیدار صحبت کرده و اعتراض خود نسبت به قضاوت داوران را اعلام کنند.

قضاوت این دیدار برعهده آقایان مجید فراهانی بعنوان داور اول و حمید کاشانی بعنوان داور دوم بود که به داریوش کشتکار از فردوسی مشهد کارت زرد نشان دادند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

سلام
اون داور کچله خیلی خیلی داور خوبیه همیشه داوریش برای ساری با امتیاز همراه بوده ولی اون داوره نه

هوادار شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

ثانیه ۳۰ گل زد شهروند نه دقیقه ۳ اطلاعاتتون خیلی اشتباس