کد خبر : 53562
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 20:13
-

جنتی: توپ نیم متر داخل دروازه بود/ اگر اوضاع همینطور باشد سال دیگر تیمداری نمی کنیم

جنتی: توپ نیم متر داخل دروازه بود/ اگر اوضاع همینطور باشد سال دیگر تیمداری نمی کنیم

علی جنتی مالک باشگاه گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اصفهان، پس از پایان بازی تیمش مقابل منصوری قرچک گفت: ما سه سال پیاپی است که داریم در همین هفته های پایانی لیگ از قهرمانی فاصله میگیریم. وی در مورد داوری و حواشی های بوجود آمده در این

علی جنتی مالک باشگاه گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اصفهان، پس از پایان بازی تیمش مقابل منصوری قرچک گفت: ما سه سال پیاپی است که داریم در همین هفته های پایانی لیگ از قهرمانی فاصله میگیریم.

وی در مورد داوری و حواشی های بوجود آمده در این بازی گفت: درست سه سال پیش که در تبریز بازی داشتیم یک صحنه مشکوک بوجود آمد و همینطور سال قبل با دیگر تیم تبریزی و امروز هم باز صحنه ای دیگر رخ داد.

وی با ابراز تاسف به جامعه داوری فوتسال اظهار داشت که آن توپ ما نیم متر وارد دروازه منصوری شد و چطور است که داوری که روی خط بوده این صحنه را ندیده است!

جنتی در پایان گفتگو خود گفت: باشگاه گیتی پسند شش سال است که در لیگ برتر حضور دارد و همواره رتبه های اول و دوم را در اختیار داشته ولی اگر اوضاع داوری اینگونه بماند سال دیگر از لیگ فوتسال کناره گیری می کنیم.

 

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

Hamin alan bekesh kenar kheili mardi

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

اقای جنتی بازیکنان و داوران یک طرف جریان هستند و البته طرف دیگر تعهد شما به بازیکنان و بی لیاقتی مدیر عامل شما.اما انصافا دو هفتست داوران به شما جفا کرده اند.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

شما چند ساله از این حرفها میزنید!
اون تنها قهرمانی هم که داشتید با تبانی بدست آمد و چرا انموقع همه داوریها خوب بود?

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

جناب جنتی دوست داشتید تیم ندهید یا دوست داشتید ۱۰تا تیم بدهید فقط لطف کن پول قراردادهای سالهای قبل ما را بده

حسین جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

آقای لک خدا جای حق نشسته،فکر کردی میتونی همه رو دور بزنی و خودت تنها بخوری؟
بازیکنای میثاق و ول کردی و لابی کردی منصوری رو بازارگرمی خودت کردی و رفتی گیتی اما آه مهدی رضاییان که پسرته و بازیکنا و کادر میثاق که همه رو تارومار کردی بخاطر اهداف خودت پشتته و به همین زودیا از اصفهان اخراجی

طرفدار گیتی جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

آخه حاج علی آقا اینا تمام فکرو ذکرشون نابودی گیتی پسنده اصن برنامشون همینه که کنار بکشید..باقدرت بریم جلو که با تمام دلالان ومافیای فوتسال بجنگیم.

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۱۹

من خودم در سالن پیروزی بودم در أواسط بازی بود که فرد نسبتها جوانی که بعدا متوجه شدم جناب أقای علی رضا جنتی است به أطراف یأن خود أشاره نمود به سرپرست تیم منصوری أقای تقوی فحاشی کنند خیلی تعجب کردم ایشان أقای جنتی که فرد متمولی هستند چگونه شان خود را اینگونه پا یئن می أورد ، بنظر من مشکل گیتی پسند چه در ورزش و چه در تجارت نشأت از همین نگاه است !؟

بی نام... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۳:۲۵

آخه من از مدیران گیتی پسند سوالم اینه.اگه رضا لک مربی بود چرا اون سالی که ۱۲ ملی پوش داشت دبیری با یه مشت پیر مرد قهرمان شد؟!
کدوم آدم عاقلی خوراکچی رو که بعد ۲۷ هفته ۶ گل به تاسیسات زد رو برکنار میکنه و رضا لک رو میاره که یک بار بهترین تیمه تاریخ گیتی پسند رو تو ضعیف ترین لیگ نتونست قهرمان کنه؟!!!
واقعا خنده داره

مقصر شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۴۵

تمام حاشیه های بازی زیر سر خودته.درست مثل تبانی

عشق.گیتی شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

لطفا در مورد سلطان جنتی درست حرف بزنید زیادتر از دهنتون حرف نزنید این حرفهایی که لیاقت خودتون هست به اقای جنتی نمی چسبه شماها فکر کنم از جای دیگه میسوزید این حرف هارو میزنید همه شخصیت اقای جنتی رو میشناسند.در ضمن اگه جنتی تیم داری نکنه که امثال شما گشنگی میخورند.

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

آقای جنتی شما جای خوراکچی رو گذاشتید کنار ولی به قرآن مشکل تیم علی طاهریه هیچ کس از بازیکنا یا بقیه اصلا از این آدم. ….. خوششون نمیاد بابا ورش دار دیگه ترو خدا ترو قرآن ورش دار. تیم گیتی خودت فقط و فقط خودت

علی زندی شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

آقایونی که پیام میدین زیاد حرص نخورید میدونم کیا هستید،باز من لیگ دو سرمربی بودم شما که لیگ سه و محلات آنالیزور بودی و امسال همین آقای لک آوردت از مشهد،بس کن پسرجان خجالت بکش….
ای کاش علی تاجیک هم محل کارش تهران نبود و از میثاق میمومد گیتی که تو یکی منفجر بشی از حسادت….

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

لیگی ک زیر نظر آقایون دبیری و آقای تقوی میگرده باید فاتحشو خوند.من ک دیگه بازیای لیگو نگاه نمیکنم.فوتسال کثیف ترین بتزی تو ایرانه.قشنگیش با تبانی رفته