کد خبر : 53591
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 21:10
-

دلایل نیمه تمام ماندن بازی اصفهان از زبان دبیر سازمان لیگ

دلایل نیمه تمام ماندن بازی اصفهان از زبان دبیر سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری پس از پایان دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و شهید منصوری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حوادث دور رفت این دیدار، تصمیم گرفتم که شخصاً به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال در مسابقه حضور داشته باشم. وی افزود: بازی به روال عادی پیش می‌رفت که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری پس از پایان دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و شهید منصوری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حوادث دور رفت این دیدار، تصمیم گرفتم که شخصاً به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال در مسابقه حضور داشته باشم.

وی افزود: بازی به روال عادی پیش می‌رفت که ۵۹ ثانیه مانده به پایان مسابقه، چند بطری آب به داخل زمین پرتاب شد و داوران در این صحنه تقاضای تامین امنیت زمین از سوی نیروی انتظامی کرده و دیدار متوقف شد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال تصریح کرد: بعد از توقف بازی، چند دقیقه صبر کردیم تا شرایط عادی به مسابقه بازگردد اما متاسفانه چون این اتفاق صورت نگرفت و به دلیل نبودن امنیت در زمین، شرایط قابل کنترل نبود، مجبور به اعلام نیمه تمام ماندن بازی شدیم.

جابری خاطرنشان کرد: گیتی‌پسندی‌ها نسبت به تصمیمات داور معترض بودند اما بعد از پایان مسابقه، سیستانی ناظر بازی، صحنه‌های مورد اعتراض را تماشا کرد تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی اضافه کرد: با بررسی وضعیت موجود، گزارش بازی از سوی بنده، ناظر بازی و داوران به کمیته انضباطی داده می‌شود تا آنها در این زمینه تصمیم‌گیری لازم را انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

اقای جابری شما و اقای سیستانی تمامی صحنه ها رو میدیدید و فقط میخندیدید.حق خوری تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟همه دیدند داور چه بلایی سر گیتی پسند اورد.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

آقای جابری آخه فوتسال کثیف تا کی؟هر صحنه ای ک خطا میشد آقای تقوی بلند میسد داورو تهدید میکرد.آخر بازیم معلوم نیس آقای تقوی چ جور ب لک سرمربی گیتی رسوند ک نفرش کرد تا تیم قرچک ۲ تا گل بزنه .اگه لک اینکارو نمیکرد قرچک تو ۳ دقیقه گل میخورد چون ۵ خطاهه هم بود.اون از بازی رفت ک تو قرچک تقوی و همکاراش هرچی توهین بود به مردم اصفهان کرد اینم از این بازی

بی نام شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

عزیزم اینکه رضا لک پنج نفره کرد باسه این بود که مدیریت بهشون گفته بود که بازی مساوی با باخت فرقی نداره.تازه اگه داور گلو میگرفت که همه چی حل بود

طرفدار گیتی جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

بله حالا همه دیدند وهمه گیتی را گناه کار خطاب میکنن.هیچکس نمیگه چه بلایی سره گیتی آوردن با داوری.به امام حسین.به قران داورا از عمد اینجور کردند.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

خدا شاهده حق گیتى نبود

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۲۷

همش زیر سر احمد شمس و دارو دسته بود