کد خبر : 53477
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 20:19
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر: همه می گفتند حداقل ۸ گل از مس می خوریم/ روی اعصابمان راه نروند، سقوط نمی کنیم!

روزپیکر: همه می گفتند حداقل ۸ گل از مس می خوریم/ روی اعصابمان راه نروند، سقوط نمی کنیم!
سرمربي آذرخش سرخون بندرعباس گفت: اگر كسي روي اعصابمان راه نرود و ازما حمايت شود قول خواهم داد تا سهميه را براي استان حفظ نمايم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از بندرعباس، عباس روز پیکر سرمربی آذرخش سرخون بندرعباس پیروزی مقابل مس سونگون که از مدعیان قهرمانی است را یک کار بزرگ دانست و گفت: با وجود این که دوست نداشتیم مقابل مس بازی کنیم اما تنها به خاطر هواداران و دل پاک آنها به میدان رفتیم.

وی بیان داشت: خیلی ها ما را بازنده این میدان می دانستند و می گفتند حداقل با اختلاف ٨ گل این بازی را واگذار می کنیم اما شاگردان من نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و تیمی را شکست دادند که با ملی پوشان خودش آمده بود سه امتیاز را از ما بگیرد و به قهرمانی در این فصل امید بیشتری داشته باشد.

روزپیکر اظهارداشت: متاسفانه هیچ کس به فکر ما نیست و ما تنها باحمایت هواداران و دلخوشی آن ها بازی می کنیم. شاهد بودید مدیرعاملمان هم به سالن نیامده بود چه برسد به این که مسئول دیگری در سالن حضور داشته باشد.

وی درخصوص ماندن در لیگ برتر گفت: شش بازی دیگر که سه بازی خانگی است داریم و اگر کسی روی اعصابمان راه نرود و ازما حمایت شود قول خواهم داد تا سهمیه را برای استان حفظ نمایم.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۳۳

آقا عباس دمت گرم شیر مادر حلالت…..
باعث افتخار استانی….
مسئولین استان بابا فصل تموم شد پس کی میخاید به فریاد تیم برسید ….
اینا همشون جونهای شهر خومونن جان مادرتون ب فریاد تیم آزرخش برسید استاندار مثلا محترم آقای جادری …خوابی…. اول فصل که خوب دم از حمایت میزدید…
خدا یار بازیکنای آزرخش بشه…. یاسید مظفر

یاران جوان بندر شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

سلام.آقای روزپیکربه شماوبازیکنان عزیزتان که واقعه نشان دادندمردروزهاسخت هستنداین برد شیرین راتبریک میگویم وماحتی شاهدنبودن مدیرعامل باشگاه نبودیم خداکریمه!!!!!!ماهواداران جزاینکه ازشماحمایت وتشویق نکنیم کاری ازماساخته نیست

آذرخش هرمزگان شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

متاسفم واسه استانم هرمزگان با این همه درآمد اما جیب کسایی رو پر میکنه که خودشون اهل اینجا نیستن و هیچ دلسوزی واسه هرمزگان ندارن.درود بر مردمان ساده دل وبامرام هرمزگانی