کد خبر : 53386
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 12:58
-

سلیمانی: در آسیا حرف اول را می‌زنیم اما در قواره جهانی حرفی برای گفتن نداریم

سلیمانی: در آسیا حرف اول را می‌زنیم اما در قواره جهانی حرفی برای گفتن نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی در مورد ناکامی ایران در مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا اظهار داشت: مسابقات سختی را در جام جهانی داشتیم. برزیل و پرتغال  تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند به خصوص تیم  برزیل. این تیم با شیوه خاصی بازی می‌کند که با همه تیم‌ها فرق دارد. وی به خستگی بازیکنان تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی در مورد ناکامی ایران در مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا اظهار داشت: مسابقات سختی را در جام جهانی داشتیم. برزیل و پرتغال  تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند به خصوص تیم  برزیل. این تیم با شیوه خاصی بازی می‌کند که با همه تیم‌ها فرق دارد.

وی به خستگی بازیکنان تیم پیش از شروع رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در شرایطی بازی‌های خود را مقابل تیم‌های قدرتمند شروع کردیم که بازیکنان تیم ما واقعا خسته بودند. مسیر زیادی را طی کردیم تا به گواتمالا برسیم. هفده ساعت قبل از بازی اول‌مان به محل برگزاری رقابت‌ها رسیدیم. این در شرایطی است که تیم‌های دیگر حداقل دو روز قبل از مسابقات در آنجا حاضر شده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: شاگردانم بازی خوبی را مقابل پرتغال برگزار کردند و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفتیم اما همان خستگی، انرژی لازم را از تیم ما گرفت و بازی را واگذار کردیم. شاید اگر تیم خسته نبود، حتی پرتغال را هم شکست می‌دادیم، چرا که توانایی شکست این تیم را داشتیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: هیچ کسی از تیم ما توقع نتیجه نداشت و حضور ما در این رقابت‌ها تجربه بین المللی ما را بالا برد و این را ثابت کرد ما در آسیا حرف اول را می‌زنیم اما در رقابت با تیم‌های غیر آسیایی حرف زیادی نداریم، البته اگر این تیم خوب حمایت شود، می‌تواند فراتر از آسیا هم قدرت‌نمایی کند.

وی یادآورشد: حضور در رقابت‌های جام جهانی  به ما یاد داد که برای حضور در  مسابقاتی مانند جام جهانی  باید از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی داشت. در حالی که دیگر تیم‌های حاضر در جام جهانی خود را برای این مسابقات آماده می‌کردند، ما نمی‌دانستیم که اعزام می‌شویم یا نه. حضور تیم ایران در فاصله کوتاه مانده به جام جهانی آن هم  با کمک و حمایت رئیس جمهور قطعی شد و پس از آن ما درگیر مقدمات سفر بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با این هدف عازم جام جهانی شد تا حضوری پررنگ داشته باشد. به  هرحال این همه هزینه شده بود و مسیر سخت و طولانی را طی کردیم تا به مقصد برسیم اما شاید اگر مقدمات سفرمان زودتر انجام می‌گرفت و اعزام تیم ما به این مسابقات زودتر اعلام می‌شد با قدرت‌تر حاضر می‌شدیم. ما از روز سه‌شنبه که آخرین تمرین خود را برگزار کردیم تا شروع مسابقات که جمعه بود دیگر تمرینی نداشتیم. همه این ها در عملکرد تیم ما اثر داشت.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان تنها برد خود را در جام جهانی کوچک مقابل تیم ژاپن به دست آورد. نتیجه‌ای که اثبات دوباره قدرت تیم ایران مقابل رقبای آسیایی بود. سلیمانی در این باره خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ما مقابل حریف آسیایی خود خیلی سرحال و با انگیزه حاضر شدند و حتی مسابقه‌ای که در جام جهانی داشتند از مسابقه قهرمانی آسیا نیز بهتر بود. این نتیجه نشان داد که تیم ایران در آسیا قدرت اول است و باید تلاش کنیم این جایگاه را همچنان حفظ کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: نایب قهرمانی تیم  فوتسال روسیه درجام جهانی کوچک نیز  جواب برخی از منتقدان را داد که پیروزی تیم ما را دربازی دوستانه مقابل این تیم کمرنگ کرده بودند. روس ها با همان ترکیبی که در تهران مقابل ما شکست خوردند در گواتمالا حاضر شدند و به فینال رسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.