کد خبر : 53388
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 13:00
-

صالح:برای قهرمانی آسیا مشکلی نداریم/ فوتسال ایران به فکر جام جهانی باشد

صالح:برای قهرمانی آسیا مشکلی نداریم/ فوتسال ایران به فکر جام جهانی باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح گفت: فوتسال ایران با بازیکنان شایسته ای که در اختیار دارد، مشکلی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا ندارد. وی ادامه داد: نحوه استفاده از بازیکنان در ترکیب تیم و اجرای تاکتیک های روز فوتسال، دو موضوع مهم برای موفقیت در این رشته ورزشی است که امیدوارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح گفت: فوتسال ایران با بازیکنان شایسته ای که در اختیار دارد، مشکلی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا ندارد.
وی ادامه داد: نحوه استفاده از بازیکنان در ترکیب تیم و اجرای تاکتیک های روز فوتسال، دو موضوع مهم برای موفقیت در این رشته ورزشی است که امیدوارم کادر فنی تیم ملی بتواند تدابیر لازم را برای قهرمانی این تیم در جام ملت های آسیا اتخاذ کند.
صالح درباره وضعیت خود در تیم ملی فوتسال کره جنوبی اظهار داشت: تاکنون دو جلسه با کمیته فنی فدراسیون فوتبال این کشور داشته ام، آنان از عملکرد تیم کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا راضی بودند و خواستار ارائه برنامه سه ساله برای توسعه فوتسال این کشور بودند.
وی ادامه داد : برنامه ای سه ساله برای تیم ملی، جوانان زیر ۲۰ سال، رقابت های داخل سالن بازیهای آسیایی، استعدادیابی و دوره های دانش افزایی در شهرهای مختلف کره جنوبی را به کمیته فنی فدراسیون فوتبال این کشور ارایه کرده ام.
مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل تیم های جوانان، امید و بانوان را از دیگر برنامه های خود برای فوتسال کره جنوبی اعلام کرد.
صالح خاطر نشان کرد : رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی، پیشنهاد عقد قراردادی یکساله و تمدید آن در صورت موفقیت در طرح فوق را به من ارائه کرده است که در جلسه آتی این کمیته درباره عقد قرارداد و راهکارهای لازم برای اجرای برنامه های توسعه فوتسال کره جنوبی بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.