کد خبر : 53617
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 - 11:51
-

ای فوتسال آذری من عاشقت هستم …

ای فوتسال آذری من عاشقت هستم …

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ‌برتر در فاصله باقیمانده تا انتهای خود روزهای پرهیجانی را پشت‌سر می‌گذارد، تیم‌های مدعی نتایج عجیب و غریب به دست می‌آورند و دیگر هیچ بازی‌ای برنده‌اش از پیش مشخص شده نیست حتی اگر رقابتی میان سر و ته جدول باشد. در این بین اما صداهای جالبی از دیار آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ‌برتر در فاصله باقیمانده تا انتهای خود روزهای پرهیجانی را پشت‌سر می‌گذارد، تیم‌های مدعی نتایج عجیب و غریب به دست می‌آورند و دیگر هیچ بازی‌ای برنده‌اش از پیش مشخص شده نیست حتی اگر رقابتی میان سر و ته جدول باشد. در این بین اما صداهای جالبی از دیار آذربایجان به گوش می‌رسد که چیزی متفاوت با سال‌های گذشته است. در آغوش گرفتن مدیران عامل دو باشگاه دبیری‌تبریز و مس‌سنگون ورزقان پس از شکست تاسیسات و به زیر کشیدن صدرنشین، از رویدادهای شایان ذکر این روزهای فوتسال آذربایجان است. جایی که سال گذشته کری پنهانی وجود داشته و دو تیم رابطه چندانی با هم نداشته‌اند این روزها تنها خبرهای آرزوی موفقیت دو تیم برای یکدیگر مخابره می‌شود که انگار عین واقعیت است.

nakafi-dabiri

مدیران دبیری تبریز و مس سنگون برای قهرمانی آذربایجان در لیگ‌برتر فوتسال ایران هم قسم شده‌اند و به سود همدیگر رقبا را قلع و قمع می‌کنند تا در نهایت یکی از این دو جام را در تبریز نگاه دارد؛ هر چند که از دست دادن امتیازات در بازی‌های دور از انتظار باعث شده تا هنوز راه قهرمانی برای هر دوی آنها هموار نباشد.

«ای فوتسال آذری من عاشقت هستم/ باشودولانیم دولانیم گل منیم مارالیم …» خوب که گوش کنید از تبریز زمزمه‌های سرود قهرمانی به گوش می‌رسد اما باید دید اتفاقات باقیمانده در ادامه راه لیگ آذری‌ها را دوباره به جام قهرمانی خواهد رساند یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

در اصفهان هم علی طاهری عامل اصلی نفاق و همه مشکلاته.تاسف داره

به چيدمان شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

این داوریها مبارک آقای دکتر اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال و آقای بهمن غفاری مسئول چیدمان کمیته داوران باشه. آقای غفاری هر هفته به بهانه اینکه دبیر کل فدراسیون دستور داده از داوران جوان کمتر استفاده بشه، حق این داوران رو می گیره و به داوران با تجربه مثل داور دوم این بازی می ده (البته همه این حرفها بهانه است چون روابط نقش اصلی را بازی می کنه) حالا داور با تجربه هم همچین اشتباه بزرگی می کنه تا همه دنبا بفهمند که داوران بزرگ، اشتباه بزرگتری انجام می دن. حالا باز آقای غفاری کار خوب داوران جوان را نادیده گرفته و باز به داوران پیر و با تجربه بها بده. با این وضعیت داوری کشور در ۲ سال آینده به زیر صفر خواهد رسید و این خیانت و جنایت است.