کد خبر : 53740
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آذر 1394 - 11:12
-

شمسایی:پرسپولیس هم بدون پروین می باخت

شمسایی:پرسپولیس هم بدون پروین می باخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت: تیم پرسپولیس در دهه ۶۰ بدون علی پروین کاپیتان باتجربه خود مقابل حریفان تن به شکست می داد. امیر شمسایی افزود: پروین تا ۴۰ سالگی برای سرخ پوشان بازی کرد و زمانی که در زمین حضور نداشت، این تیم با تمام ستارگانش با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت: تیم پرسپولیس در دهه ۶۰ بدون علی پروین کاپیتان باتجربه خود مقابل حریفان تن به شکست می داد.
امیر شمسایی افزود: پروین تا ۴۰ سالگی برای سرخ پوشان بازی کرد و زمانی که در زمین حضور نداشت، این تیم با تمام ستارگانش با مشکل روبرو می شد.
وی با بیان اینکه سیستم تیم تاسیسات دریایی بر روی حرکات وحید شمسایی طراحی شده است، اظهار داشت : غیبت این بازیکن از لحاظ روانی و فنی بر روی تیم اثرگذار است و امیدوارم هر چه سریعتر این بازیکن به ترکیب تیم باز گردد.
مربی تیم تاسیسات دریایی گفت: به غیر از دیدار برابر دبیری تبریز، حق این تیم پیروزی برابر حریفان در دور برگشت رقابت ها بود اما بی دقتی مهاجمان در فرصت های بالای ۹۰ درصد باعث شد تا قهرمان آسیا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران از دست دهد.
وی خاطر نشان کرد : بازیکنان تیم تاسیسات عملکرد خوبی در نیمه نخست دیدار مقابل دبیری تبریز داشتند اما روند بازی در نیمه دوم با فشار تماشاگران تبریزی تغییر یافت و حریف با تلاش بسیار توانست نتیجه بازی را عوض کند و به صدر جدول رده بندی صعود کند.
شمسایی به شکست تیم های مس سونگون و گیتی پسند در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اشاره کرد و افزود : رقابت ها در هفته های پایانی لیگ برتر بسیار حساس و دشوار شده که این امر نشان دهنده وجود لیگی پویا و جذاب است.
مربی تاسیسات دریایی گفت : به طور حتم با بازگشت وحید شمسایی از هفته بیست و دوم می توانیم به تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر امیدوار باشیم و باید بتوانیم در۶ دیدار آینده خود در این رقابت ها نتایج لازم را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پرسپولیسی یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

اووووووووی.خودتو نا با پروین و پرسپولیس مقایسه نکنید