کد خبر : 53871
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آذر 1394 - 22:20
-

عظیمی:شکست مقاومت در کرج کار هر تیمی نیست/ روزی به فرش‌آرا برمی‌گردم

عظیمی:شکست مقاومت در کرج کار هر تیمی نیست/ روزی به فرش‌آرا برمی‌گردم

حسین عظیمی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در شرایطی به مصاف مقاومت رفتیم که آنها نتایج بسیار خوبی را در نیم فصل دوم گرفته بودند و می‌خواستند این بازی را هم ببرند اما با هدایت خوب مهدی غیاثی و همدلی و هوش بالای بازیکنان توانستیم قدرت فوتسال

حسین عظیمی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در شرایطی به مصاف مقاومت رفتیم که آنها نتایج بسیار خوبی را در نیم فصل دوم گرفته بودند و می‌خواستند این بازی را هم ببرند اما با هدایت خوب مهدی غیاثی و همدلی و هوش بالای بازیکنان توانستیم قدرت فوتسال قم را به رخ بکشیم.

وی افزود: با بسته نگاه داشتن دروازه‌‌ام در این بازی در حقیقت جواب اعتماد مربیان را دادم ضمن این که در تبریز و بازی با دبیری نیز سربلند بیرون آمدم ولیکن در آن بازی سهم ما بیشتر از یک امتیاز نشد.

سنگربان یاسین پیشروی قم با بیان اینکه تیمش به دنبال کسب امتیازات باقیمانده لیگ است، تاکید کرد: اینکه در طول این فصل کمتر تیم ما کامل بوده و مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها دست کادر فنی را خالی گذاشته باعث شده کمی با صدر فاصله داشته باشیم اما در این لیگ پویا باز هم می‌توانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم که خواسته هواداران متعصب قمی است.

سنگربان فصل قبل فرش‌آرا با بیان اینکه نتایج این تیم را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: به هر حال فرش‌آرا از مربی با دیسیپلینی چون مرتضایی بهره می‌برد و امیدوارم بتواند امسال نتایج خوبی کسب کند. امیدوارم روزی به این تیم شهرم برگردم چون برایش زحمت کشیده‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

دوباره تعریف از خود کردن را شروع کردی؟

HoSseiN دوشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

حسین عظیمی داداش گلم تو بی نظیری امیدوارم روزی ب تیم سابقت برگردی و نشون بدی که با ناحق کنار گذاشتنت…. حسین دست طلایی/ گلر آریایی