کد خبر : 53742
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آذر 1394 - 11:19
-

فوتسال باید از دست آدم‌های بازنشسته و سیاسی در بیاید/ تماشاگران فهمیده‌اند که حتی اگر جنجال کنند، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد/ احکامی که صادر می‌کنند کوچک است و بازدارنده نیست

فوتسال باید از دست آدم‌های بازنشسته و سیاسی در بیاید/ تماشاگران فهمیده‌اند که حتی اگر جنجال کنند، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد/ احکامی که صادر می‌کنند کوچک است و بازدارنده نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد شدید از رئیس کمیته فوتسال، گفت: متهم ردیف اول اتفاقات و حواشی لیگ این آقایان هستند و راهکار آن این است که فوتسال را از سیاسی‌ها و بازنشسته‌ها بگیرند. حسین شمس درباره اتفاقات و حواشی لیگ برتر فوتسال، با انتقاد از رئیس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد شدید از رئیس کمیته فوتسال، گفت: متهم ردیف اول اتفاقات و حواشی لیگ این آقایان هستند و راهکار آن این است که فوتسال را از سیاسی‌ها و بازنشسته‌ها بگیرند.
حسین شمس درباره اتفاقات و حواشی لیگ برتر فوتسال، با انتقاد از رئیس کمیته فوتسال اظهار کرد: متهم ردیف اول این آقایان هستند که در وزارت ورزش هم حکم دارند و برای فوتسال یک ساعت هم وقت نمی‌گذارند. آنها برای فوتسال زمان نمی‌گذارند و قطعا متهم ردیف اول این جنجال‌ها هستند.

وی افزود: در بازی رفت گیتی پسند با شهید منصوری در قرچک، مجتبی مریدی زاده توسط تماشاگران کتک خورد. این دو تیم پنج سال است که مسابقاتشان به جنجال کشیده می‌شود. آنها در همان بازی رفت برای هم خط و نشان کشیدند که در بازی برگشت در اصفهان جبران کنند. همه می‌دانند این بازی احتمال جنجال دارد ولی چون آقایان (افتخاری) سرشان جای دیگری گرم است، این چیزها را نمی‌دانند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: الان هم تماشاگران فهمیده‌اند که حتی اگر جنجال کنند، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد چون احکامی که صادر می‌کنند کوچک است و بازدارنده نیست.

شمس در پاسخ به این سئوال که راهکار شما برای پایان این اتفاقات و حواشی در فوتسال چیست؟ گفت: پیشنهاد من، استقلال فوتسال از فوتبال است. ما فدراسیون فوتسال می‌خواهیم که تمام کارهای داوری، انضباطی و سایر موارد دست خودمان باشد و خودمان آنرا اداره کنیم. فوتسال باید از دست آدم‌های بازنشسته و سیاسی در بیاید. داشتن فدراسیون فوتسال مستقل حق مُسلم ماست!

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوجي یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

بیشتر از همه هم خودت بازنشسته ای هم سیاسی..چند وقت دیگه که انتخابات مجلس شروع بشه معلوم میشه …..