کد خبر : 53900
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آذر 1394 - 11:44
-

اصغری مقدم: دبیری مدعی قهرمانی لیگ فوتسال نیست/ از نبود شمسایی استفاده کردیم

اصغری مقدم: دبیری مدعی قهرمانی لیگ فوتسال نیست/ از نبود شمسایی استفاده کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره آخرین شرایط تیم صدرنشین دبیری و دیدار این تیم با فرش آرا در هفته بیست و یکم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی سختی در مشهد داریم. فرش آرا از جمله تیم‌هایی است که خوب بازی می‌کند و مستحق جایگاهی که در آن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره آخرین شرایط تیم صدرنشین دبیری و دیدار این تیم با فرش آرا در هفته بیست و یکم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی سختی در مشهد داریم. فرش آرا از جمله تیم‌هایی است که خوب بازی می‌کند و مستحق جایگاهی که در آن قرار گرفته، نیست.

وی با بیان اینکه تیمش هر هفته به خاطر مصدومیت و محرومیت چند بازیکن کامل نبوده است، گفت: هرچند الان در صدر جدول هستیم ولی تیم ما مدعی قهرمانی نیست. تیم‌های تاسیسات، مس و گیتی پسند از نظر امکانات و بازیکنانی که دارند، از سایر تیم‌های دیگر مجزا هستند و به نظرم این سه تیم مدعی قهرمانی هستند نه ما.

سرمربی – بازیکن دبیری خاطرنشان کرد: تیم ما ابتدای فصل برای قرار گرفتن در میان چهار تیم بالای جدول بسته شد. اگر هم الان صدر جدول هستیم به خاطر تعصب بازیکنان و همدلی در باشگاه است. ما در کورس قهرمانی هستیم ولی مدعی نیستیم.

اصغری مقدم در پایان درباره پیروزی هفته گذشته دبیری برابر تاسیسات دریایی که منجر به صدرنشینی این تیم شد، گفت: تاسیسات بهترین باشگاه آسیا است. هرچند مقابل این تیم با دو گل عقب افتادیم ولی با حمایت هواداران توانستیم در نهایت پیروز شویم. ضمن اینکه وحید شمسایی در این دیدار غایب بود و ما از غیبت او استفاده کردیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.