کد خبر : 53967
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آذر 1394 - 15:17
-

رد شایعه برکناری ناظم‌الشریعه

رد شایعه برکناری ناظم‌الشریعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال گفت: ناظم الشریعه با قدرت به کار خود در تیم ملی فوتسال ادامه می دهد. سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون  درباره تخلفات در بازی گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک ورامین اظهار داشت: رای دو تیم متخلف صادر شده است و محکومیت سنگینی در انتظار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال گفت: ناظم الشریعه با قدرت به کار خود در تیم ملی فوتسال ادامه می دهد.
سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون  درباره تخلفات در بازی گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک ورامین اظهار داشت: رای دو تیم متخلف صادر شده است و محکومیت سنگینی در انتظار آنهاست. البته تخلف از سوی تماشاگران بوده ولی چند تن از اعضای تیم نیز که تخلف و زدوخورد داشتند با آنها برخورد می شود. امروز نیز قرعه کشی لیگ فوتسال بانوان در فدراسیون فوتبال انجام می شود.
وی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: ناظم الشریعه به کار خود ادامه می دهد و ما نیز امکاناتی که او خواسته برایش فراهم می کنیم و این شایعاتی که در مورد تیم ملی فوتسال و برکناری آنها که در برخی از رسانه ها عنوان شده اصلا درست نیست.

منبع: کاپ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.