کد خبر : 53944
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آذر 1394 - 13:00
-

شمسایی: به بازیکنانم گفته‌ام به قهرمانی فکر نکند/تک تک بازیکنانم می‌توانند شرایط یک مسابقه را عوض کنند

شمسایی: به بازیکنانم گفته‌ام به قهرمانی فکر نکند/تک تک بازیکنانم می‌توانند شرایط یک مسابقه را عوض کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه دنبال قهرمانی در لیگ برتر نیست، گفت: به بازیکنانم گفته‌ام به قهرمانی فکر نکنند و دنبال جایگاه ششمی باشند! وحید شمسایی درباره دیدار این هفته تیم تاسیسات دریایی مقابل حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق، اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه دنبال قهرمانی در لیگ برتر نیست، گفت: به بازیکنانم گفته‌ام به قهرمانی فکر نکنند و دنبال جایگاه ششمی باشند!
وحید شمسایی درباره دیدار این هفته تیم تاسیسات دریایی مقابل حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ، جذابیت آنرا حس می‌کنیم. باید در مسابقات باقیمانده از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. به هر حال حفاری تیمی است که بازیکنانش چندین سال کنار هم بوده‌اند و قطعا بازی با آنها برای ما دشوار است.

وی با بیان اینکه به خاطر مصدومیت به بازی این هفته تیمش نمی‌رسد، درباره اینکه غیبتش به ضرر تیم تاسیسات تمام شده است، یادآور شد: موضوع این است که بازیکنان ما فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهند. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم ولی بدشانسی گریبان ما را گرفته و توپهایمان به گل تبدیل نمی‌شود. نبودن وحید شمسایی مهم نیست و معتقدم تک تک بازیکنانم می‌توانند شرایط یک مسابقه را عوض کنند.

سرمربی – بازیکن تاسیسات درباره اینکه تیمش صدر جدول را از دست داده است، تاکید کرد: من روز گذشته هم به بازیکنانم در تمرین گفتم که دنبال قهرمانی نیستیم. ما می‌خواهیم تیم ششم جدول شویم! حالا هر بازیکنی هر کاری دوست دارد در زمین انجام بدهد!

شمسایی در خصوص اینکه قصد دارد با این صحبت‌ها فشار را از روی تیمش بردارد، ادامه داد: مسئله فشار نیست. ما باید نسبت به آنچه که داریم، از خودمان توقع داشته باشیم. سرماخوردگی، مریضی و مصدومیت باعث شد تا تیم ما ضربه بخورد ولی اگر حتی پنج بازیکن تیمم نباشند، باید بقیه کار آنها را به خوبی انجام بدهند.

بازیکن سال فوتسال آسیا همچنین با اشاره به صحبت‌های یکی از مربیان لیگ درباره درصد شانس قهرمانی تیم‌های مختلف، تصریح کرد: یک مربی در لیگ هست که به تمام تیم‌ها فکر می‌کند به جز تیم خودش! این مربی باید به فکر ماهیت تیم خودش باشد نه اینکه درصد قهرمانی تیم‌های دیگر را مشخص کند. هر کسی باید جوابگوی عملکرد خودش باشد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

تو که سال دیگه میری دبیری پس نمیخواد اینا رو بگی

بی طرف دوشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

خیلی باحالی برای این که برگردی دبیری رفتی تبریز باختی اومدی بیچاره مسئولین تاسیسات نمیدون تیم دادن دست کی با این همه هزینه تیم میخواد شیشم کنه

بى نام دوشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

با این همه بازیکن و هزینه میلیاردى که از جیب بیت المال کردى میخوایى چندم بشى؟؟!! این تیم دست یک کور بود اول میشد مربى نمیخواد که!!!

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۴۰

آقا وحید کاری به این حرفای منتقدا نداشته باش,این حرفا یه مشت حقیقت تکراریه.برو تبریز تبریز باید قهرمان بشه,برو فدراسیون‌ هواتو داره