کد خبر : 54050
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 - 11:02
-

دوباره بحث انحلال گیتی پسند به میان آمد!

دوباره بحث انحلال گیتی پسند به میان آمد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اینکه هیئت رئیسه کمیته فوتسال، نتیجه دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و منصوری را چهار بر صفر به سود نماینده قرچک اعلام کرد، کمیته انضباطی نیز تماشاگران این تیم را با محرومیت شدید نقره داغ کرد. *تهدید دوباره به انحلال تیم طی سال‌های گذشته همواره عادت کرده‌ایم که پس از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اینکه هیئت رئیسه کمیته فوتسال، نتیجه دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و منصوری را چهار بر صفر به سود نماینده قرچک اعلام کرد، کمیته انضباطی نیز تماشاگران این تیم را با محرومیت شدید نقره داغ کرد.

*تهدید دوباره به انحلال تیم

طی سال‌های گذشته همواره عادت کرده‌ایم که پس از هر اتفاقی که برای تیم گیتی‌پسند رخ می‌دهد، مدیران این تیم تهدید به کنار گذاشته شدن تیم کنند که این اتفاق پس از نیمه تمام ماندن دیدار این تیم با منصوری به وقوع پیوست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند با ارائه تهدید مبنی بر کنار گذاشتن تیمش از لیگ گفت: متاسفانه سه سال است که در هفته‌های پایانی از اشتباهات داوری لطمه می‌خوریم و از قهرمانی دور می‌شویم، سه سال پیش در بازی با دبیری در تبریز مورد مشابهی پیش آمد و سال گذشته هم دوباره در یک دیدار دیگر در شهر تبریز اتفاقاتی این چنین پیش آمد و من به حال این داوری تأسف می‌خورم.

علی جنتی تاکید کرد: متاسفانه فوتسال تبدیل به برادر ناتنی فدراسیون فوتبال شده و با اینکه همیشه فوتسال باعث سرفرازی فدراسیون در مجامع بین‌المللی بوده اما فدراسیون به این رشته و مشکلات موجود آن هیچ اهمیتی نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه ۶ سال است که در فوتسال سرمایه‌گذاری کردیم، یادآور شد: در این سال‌ها هردوره هم یا قهرمان بودیم یا تیم دوم اما هر بار این اتفاقات رخ داده و اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند برای فصل آینده از فوتسال خداحافظی می‌کنیم و تیم‌داری در این رشته را کنار می‌گذاریم.

*اعتراض باشگاه اصفهانی به داوری

تماشاگران تیم فوتسال گیتی‌پسند معتقد هستند این تیم از اشتباهات داوری در دیدار با تیم منصوری متضرر شد و جنجال‌های صورت گرفته به همین واسطه بوده است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه گیتی‌پسند نیز پیرامون اشتباهات داوری، یادداشتی منتشر کرد که می‌خوانید:

در این یادداشت آمده است: «متاسفانه رفتار و حرکت ناشایست تیم داوری در بازی گیتی‌پسند و منصوری قرچک به گونه‌ای بود که امروز جامعه ورزش خجالت زده و شرمسار شد چرا که باز هم بی عدالتی در هفته‌های پایانی لیگ از سوی داوران علیه گیتی‌پسند آن هم غیر عمد سرنوشت قهرمانی را دارد رغم می‌زند.

سؤال از آقای پورافشار که خود و جامعه داوری را مظلوم‌ترین قشر جامعه می‌داند این است که آیا فقط آنان مظلوم‌اند و سرمایه گزاران، مدیران، مربیان، بازیکنان و. همه باید به آتش مظلوم نمایی شما بسوزند، ای کاش این جرأت را را در خود می‌دیدید که حداقل از مردم شریف اصفهان و خانواده بزرگ گیتی‌پسند بابت این بی عدالتی عذر خواهی کنید، به جرأت می‌توان گفت حتی امروز یک نفر نیست که با دیدن فیلم بازی قرچک به بی‌عدالتی شما پی نبرده باشد.

از جامعه داوری خواهشمندیم انصاف و حق را سر لوحه کار خود قرار دهند چرا که باشگاه گیتی‌پسند بر این عقیده استوار است، قهرمانی دو سال گذشته لیگ برتر فوتسال با قضاوت ناعادلانه شما رقم خورده اما بر این عقیده هم هستیم که غیر عمد بوده است.
منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

سوال من از مدیران گیتی پسند این است که آیا تو بازی هایی که همین داوران غیر عمد به سود تیم شما سوت زدن هم این کارها رو کردید که بیانیه بدید و داور رو بزنید و تهدید به کناره گیری کنید؟؟؟!!!!

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

تو الکی نظر نده لعنت به این داوری بیاد اااه

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

داوران به عمد این کارها رو میکنن.باید به شدت محروم بشن.

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

اینا بازیا اقای طاهری
سهمیه را میخره
بعدم مثل اونسال ی باشگاه و برند جدید به راه میتدازه
انشالا علی طاهری از فوتسال اصفهان بره کناز
۱۰ برابر خدماتش ضرر زده به اصفهانو مربی و بازیکنان
متاسفم

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

فوتسال را نابود کردین با انواع کثافت کاری در فوتسال تازه همیشه دست پیش را گرفتین؟
چون پول دارین همه چیز باید به نفع شما باشه؟
چه کاری توی این چند سال برای فوتسال و فوتسالیهای این شهر کردین جز پر کردن جیب عده ای نامرد و غریبه هایی که همه از پشت خنجر زدند؟
جواد شریف شما که تا همین چند سال قبل قوانین فوتسال را هم نمیدونستی حالا کارشناس شدی؟
شما نمیخواد سنگ مردم را به سینه بزنی اگه خیلی دلت به حال مردم میسوزه دنبال دادن پول همین مردم بدبخت و طرفهای قراردادتون باشید

نام ... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

این تهدید به انحلال توی این چند سال شده جزئی از آخرین حربه های مالک باشگاه در چند بازی حساس آخر لیگ شده و اینگونه به تیم خودشون شوک وارد میکنند!

اصفهانی باغیرت چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به جهنم انصراف بدیدبکشیدکناروقتی تیمی که بازیکن بومی نداشته باشه تیم نیست همون منحل بشه بهتره. منحل کنید منحل کنیدبهتره. توروخدامنحل کنید. تیم فقط نام اصفهان روشه منحل کن آقامنحل کن…….ازطرف اصفهانی باغیرت ادمین لطفاتاییدکنید

اصفهانی دلسوز چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

آقامنحل کن بره تیمی که اینگونه تیمداری کنه تیم نیست من صدسال دیگه به خاطراین تیم نمیام استادیوم تاموقعی که تیم بومی نشه این تیم بدردخودشون میخوره