کد خبر : 54024
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 - 0:34
-

شهروند ساری با سختی های فراوان به تبریز رسید!

شهروند ساری با سختی های فراوان به تبریز رسید!

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری که از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه جهت رویارویی با مس سونگون عازم تهران شدند تا با پرواز ساعت ۱۶ تهران به تبریز خود را به این شهر برسانند، به دلیل برف و کولاک شدید و مسدود شدن راه های ارتباطی در پشت برف ها ماندند. پس

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری که از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه جهت رویارویی با مس سونگون عازم تهران شدند تا با پرواز ساعت ۱۶ تهران به تبریز خود را به این شهر برسانند، به دلیل برف و کولاک شدید و مسدود شدن راه های ارتباطی در پشت برف ها ماندند.

پس از اینکه مجموعه تیم شهروند بمدت ۵ ساعت در پشت جاده بسته ماندند، اقدام به مذاکره با مسئولان سازمان لیگ کردند تا درصورت نرسیدن به تبریز، بازی با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار گردد اما با تاکید مسئولان و پس از بازگشایی مجدد جاده، به هر زحمتی بود پس از گذشت ۱۲ ساعت، در ساعت ۱۸ خود را به تهران و فرودگاه مهرآباد رساندند اما از پرواز ساعت ۱۶ جای ماندند تا مشکلات آنها بیشتر شود.

پس از این اتفاق با رایزنی های فراوان و با تلاش های سعید خیراندیش سرپرست شهروند ساری و سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه، موفق به تهیه بلیط هواپیما شدند و پس از ۳ ساعت معطلی در فرودگاه، با پرواز ساعت ۲۱ عازم تبریز شدند و پس از رسیدن به مقصد از فرودگاه تبریز به هتل محل اقامت خود رفتند.

گقتنی است دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و شهروند ساری از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۶ سه شنبه هفدهم آذرماه در سالن شهیدپورشریفی تبریز برگزار می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.